Újabb luxusmárkák Budapest divat főutcáján
A Gucci, a Burberry, a Chanel, illetve a Giorgio Armani után idén várhatóan a francia Sephora és az angol BodyShop is üzletet nyit a budapesti Andrássy úton.
A régi kis üzletek
összenyitásával új, a luxusmárkák
igényeinek is megfelelő nagyságú és
minőségű üzlethelyiségek jöttek létre.
A Tőzsdepalota-beruházás további luxuscikk
gyártók és kereskedők figyelmét
irányította a magyar fővárosra. Jövőre
várhatóan tovább bővül a Budapesten
fellelhető luxusmárkák száma.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
OKSZ: az árrésstop elérte a kívánt hatást, ki lehet vezetni
Az árrésstopban érintett élelmiszerek átlagos kosárértéke egyértelműen csökkent a rendelkezés…
Tovább olvasom >Éleződő vámháború és új piacok keresése: szorult helyzetbe került az európai élelmiszerexport
Az amerikai büntetővámok bejelentése és a kereskedelmi feszültségek fokozódása új…
Tovább olvasom >Megnövelten hőálló PET-csomagolóanyagot fejlesztett a Pro Form Kft. és a Műegyetem
Közösen fejlesztett megnövelt hőállóságú PET-csomagolóanyagot a Pro-Form Ipari és Kereskedelmi…
Tovább olvasom >