Újabb luxusmárkák Budapest divat főutcáján
A Gucci, a Burberry, a Chanel, illetve a Giorgio Armani után idén várhatóan a francia Sephora és az angol BodyShop is üzletet nyit a budapesti Andrássy úton.
A régi kis üzletek
összenyitásával új, a luxusmárkák
igényeinek is megfelelő nagyságú és
minőségű üzlethelyiségek jöttek létre.
A Tőzsdepalota-beruházás további luxuscikk
gyártók és kereskedők figyelmét
irányította a magyar fővárosra. Jövőre
várhatóan tovább bővül a Budapesten
fellelhető luxusmárkák száma.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
10 éves a magyar Black Friday – az akcióvadászattól a tudatos vásárlásig
A Black Friday Magyarországon 10 év alatt sokat változott: míg…
Tovább olvasom >77 ezer forint: ennyit terveznek idén költeni a magyarok karácsonyi ajándékra
Szeretteinkkel szívesebben találkozunk személyesen karácsonykor, az ajándékokat viszont egyre gyakrabban…
Tovább olvasom >A diabétesz előszobája: az elhízás megháromszorozza a cukorbetegség kialakulásának kockázatát
Miközben a cukorbetegséghez és annak szövődményeihez köthető halálozás folyamatosan nő…
Tovább olvasom >