Újabb luxusmárkák Budapest divat főutcáján
A Gucci, a Burberry, a Chanel, illetve a Giorgio Armani után idén várhatóan a francia Sephora és az angol BodyShop is üzletet nyit a budapesti Andrássy úton.
A régi kis üzletek
összenyitásával új, a luxusmárkák
igényeinek is megfelelő nagyságú és
minőségű üzlethelyiségek jöttek létre.
A Tőzsdepalota-beruházás további luxuscikk
gyártók és kereskedők figyelmét
irányította a magyar fővárosra. Jövőre
várhatóan tovább bővül a Budapesten
fellelhető luxusmárkák száma.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
KSH: az előző év azonos időszakához mérten 4,9, májushoz képest 1,2 százalékkal mérséklődött az ipari termelés júniusban
2025 júniusában az ipari termelés volumene 4,9 százalékkal elmaradt az…
Tovább olvasom >MBH gyorselemzés: Továbbra is visszafogott az ipar teljesítménye
Az ipar továbbra is gyenge számokat produkál: júniusban az ipari…
Tovább olvasom >AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >