Újabb luxusmárkák Budapest divat főutcáján
A Gucci, a Burberry, a Chanel, illetve a Giorgio Armani után idén várhatóan a francia Sephora és az angol BodyShop is üzletet nyit a budapesti Andrássy úton.
A régi kis üzletek
összenyitásával új, a luxusmárkák
igényeinek is megfelelő nagyságú és
minőségű üzlethelyiségek jöttek létre.
A Tőzsdepalota-beruházás további luxuscikk
gyártók és kereskedők figyelmét
irányította a magyar fővárosra. Jövőre
várhatóan tovább bővül a Budapesten
fellelhető luxusmárkák száma.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Óvatosan, de tudatosan terveznek a hazai vállalkozások – VOSZ Barométer üzleti hangulatelemzés – 2024. I. negyedév
A bizonytalanság továbbra is erősen érezhető a hazai vállalkozások üzleti…
Tovább olvasom >