Újabb lépést tesz a fenntarthatóbb jövőért a Rossmann
Környezeti lábnyomának csökkentése érdekében a Rossmann Magyarország újabb intézkedést vezetett be; nem ad ki újabb Rossmann+ plasztikkártyát a boltokban. A korábban regisztrált vásárlók továbbra is használhatják kártyájukat, azonban az újonnan regisztrálók már csak virtuális kártyákat igényelhetnek.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
A Rossmann Magyarország elkötelezett a fenntarthatóság iránt, termékválasztékuk 25%-a már valamilyen fenntarthatósággal kapcsolatos termék, és számos intézkedést vezettek be a környezetbarát termékek népszerűsítésére, a fenntartható csomagolási megoldások előtérbe helyezésére, valamint az üzletek energiahatékonyságának növelésére.
A Rossmann+ programot a vállalat 2019-ben indította útjára, azzal a céllal, hogy meghálálják törzsvásárlóik bizalmát, és segítsék őket a hétköznapi bevásárlások során. A programhoz csatlakozó vásárlókat személyre szabott hírlevelekben szólítják meg az új termékek vagy tartalmak esetén. A Rossmann+ VIP programhoz 2023 folyamán háromszázezer új tag csatlakozott, így már összesen több mint 2 millió tagot számlálnak.
A plasztikkártyák kivezetésével a Rossmann közel 3 tonna műanyagot spórolhat meg évente. Sőt, kényelmes is, mivel a vásárlóknak csak a telefonjukra van szükségük ahhoz, hogy egy helyen hozzáférjenek valamennyi hűségkártyájukhoz, és ez gyakran még olyan extra kedvezményeket is jelent, mint a Rossmann esetében a Kuponközpont ajánlatai. //
Kapcsolódó cikkeink
Itt a világ első környezetbarát teje
Egy kis tasmániai tejüzem, az Ashgrove, világszerte elsőként dobott piacra…
Tovább olvasom >1,5 milliárd fontot fordít a Lidl brit marhahústermelésre
Megerősíti fenntarthatósági vállalásait a Lidl azzal, hogy a következő 5…
Tovább olvasom >K&H: kevesebb figyelem jut a cégeknél a társadalmi felelősségre
Nagy- és kisvállalatoknál egyaránt csökkent a cégek társadalmi felelősség iránti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >