Újabb lépést tesz a fenntarthatóbb jövőért a Rossmann
Környezeti lábnyomának csökkentése érdekében a Rossmann Magyarország újabb intézkedést vezetett be; nem ad ki újabb Rossmann+ plasztikkártyát a boltokban. A korábban regisztrált vásárlók továbbra is használhatják kártyájukat, azonban az újonnan regisztrálók már csak virtuális kártyákat igényelhetnek.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
A Rossmann Magyarország elkötelezett a fenntarthatóság iránt, termékválasztékuk 25%-a már valamilyen fenntarthatósággal kapcsolatos termék, és számos intézkedést vezettek be a környezetbarát termékek népszerűsítésére, a fenntartható csomagolási megoldások előtérbe helyezésére, valamint az üzletek energiahatékonyságának növelésére.
A Rossmann+ programot a vállalat 2019-ben indította útjára, azzal a céllal, hogy meghálálják törzsvásárlóik bizalmát, és segítsék őket a hétköznapi bevásárlások során. A programhoz csatlakozó vásárlókat személyre szabott hírlevelekben szólítják meg az új termékek vagy tartalmak esetén. A Rossmann+ VIP programhoz 2023 folyamán háromszázezer új tag csatlakozott, így már összesen több mint 2 millió tagot számlálnak.
A plasztikkártyák kivezetésével a Rossmann közel 3 tonna műanyagot spórolhat meg évente. Sőt, kényelmes is, mivel a vásárlóknak csak a telefonjukra van szükségük ahhoz, hogy egy helyen hozzáférjenek valamennyi hűségkártyájukhoz, és ez gyakran még olyan extra kedvezményeket is jelent, mint a Rossmann esetében a Kuponközpont ajánlatai. //
Kapcsolódó cikkeink
Corvinus-kutatás: Nők vezetik a fenntarthatóbb gazdaságokat
Jobban optimalizálják az erőforrásokat, ökohatékonyabbak a nők által vezetett mezőgazdasági…
Tovább olvasom >Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >