Újabb lépést tesz a fenntarthatóbb jövőért a Rossmann
Környezeti lábnyomának csökkentése érdekében a Rossmann Magyarország újabb intézkedést vezetett be; nem ad ki újabb Rossmann+ plasztikkártyát a boltokban. A korábban regisztrált vásárlók továbbra is használhatják kártyájukat, azonban az újonnan regisztrálók már csak virtuális kártyákat igényelhetnek.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
A Rossmann Magyarország elkötelezett a fenntarthatóság iránt, termékválasztékuk 25%-a már valamilyen fenntarthatósággal kapcsolatos termék, és számos intézkedést vezettek be a környezetbarát termékek népszerűsítésére, a fenntartható csomagolási megoldások előtérbe helyezésére, valamint az üzletek energiahatékonyságának növelésére.
A Rossmann+ programot a vállalat 2019-ben indította útjára, azzal a céllal, hogy meghálálják törzsvásárlóik bizalmát, és segítsék őket a hétköznapi bevásárlások során. A programhoz csatlakozó vásárlókat személyre szabott hírlevelekben szólítják meg az új termékek vagy tartalmak esetén. A Rossmann+ VIP programhoz 2023 folyamán háromszázezer új tag csatlakozott, így már összesen több mint 2 millió tagot számlálnak.
A plasztikkártyák kivezetésével a Rossmann közel 3 tonna műanyagot spórolhat meg évente. Sőt, kényelmes is, mivel a vásárlóknak csak a telefonjukra van szükségük ahhoz, hogy egy helyen hozzáférjenek valamennyi hűségkártyájukhoz, és ez gyakran még olyan extra kedvezményeket is jelent, mint a Rossmann esetében a Kuponközpont ajánlatai. //
Kapcsolódó cikkeink
Ceres ZRt.: Fenntarthatósági mérföldkő a győri üzem tetején
A fenntarthatóságot és az innovációt tűzte zászlajára a Ceres ZRt.,…
Tovább olvasom >Megtérül a fenntarthatóság
Az EY 2024-es Fenntartható Érték Tanulmánya szerint a fenntarthatósági beruházások…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar jövője: a vállalatok 50%-a fenntartható megoldások bevezetését tűzi ki célul – A Tetra Pak felmérés eredményei
Az élelmiszergyártás továbbra is energiaigényes folyamatokra és fosszilis tüzelőanyagokra támaszkodik,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >