Újabb lépést tesz a fenntarthatóbb jövőért a Rossmann
Környezeti lábnyomának csökkentése érdekében a Rossmann Magyarország újabb intézkedést vezetett be; nem ad ki újabb Rossmann+ plasztikkártyát a boltokban. A korábban regisztrált vásárlók továbbra is használhatják kártyájukat, azonban az újonnan regisztrálók már csak virtuális kártyákat igényelhetnek.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
A Rossmann Magyarország elkötelezett a fenntarthatóság iránt, termékválasztékuk 25%-a már valamilyen fenntarthatósággal kapcsolatos termék, és számos intézkedést vezettek be a környezetbarát termékek népszerűsítésére, a fenntartható csomagolási megoldások előtérbe helyezésére, valamint az üzletek energiahatékonyságának növelésére.
A Rossmann+ programot a vállalat 2019-ben indította útjára, azzal a céllal, hogy meghálálják törzsvásárlóik bizalmát, és segítsék őket a hétköznapi bevásárlások során. A programhoz csatlakozó vásárlókat személyre szabott hírlevelekben szólítják meg az új termékek vagy tartalmak esetén. A Rossmann+ VIP programhoz 2023 folyamán háromszázezer új tag csatlakozott, így már összesen több mint 2 millió tagot számlálnak.
A plasztikkártyák kivezetésével a Rossmann közel 3 tonna műanyagot spórolhat meg évente. Sőt, kényelmes is, mivel a vásárlóknak csak a telefonjukra van szükségük ahhoz, hogy egy helyen hozzáférjenek valamennyi hűségkártyájukhoz, és ez gyakran még olyan extra kedvezményeket is jelent, mint a Rossmann esetében a Kuponközpont ajánlatai. //
Kapcsolódó cikkeink
GREEN BRANDS 2024 – Fenntarthatósági díjakkal a zöld jövőért
A GREEN BRANDS 2024-es régiós gálája, melyet Bécs történelmi Palais…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság: a K&H anyabankja a világ bankjainak legjobb 15 százalékához tartozik
A K&H belga anyabankja, a KBC Csoport immár egymás után…
Tovább olvasom >A Rossmann belső tehetségei hódítják meg a TikTokot
A Rossmann innovatív közösségi média kezdeményezése révén bolti dolgozóikkal egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újra összefog a TheVR és a McDonald’s
Újra együtt dolgozik a hazai McDonald’s és az ország egyik…
Tovább olvasom >Győztes lépések a magyar márkák világában – A MagyarBrands 2024-es kiválasztásának eredményei
Ahogyan a sakkjátszmában a győzelemhez, úgy az üzleti életben az…
Tovább olvasom >GREEN BRANDS 2024 – Fenntarthatósági díjakkal a zöld jövőért
A GREEN BRANDS 2024-es régiós gálája, melyet Bécs történelmi Palais…
Tovább olvasom >