Újabb lépéseket tett a fenntartható működés felé a magyar ingatlanszolgáltató piac meghatározó szereplője, a NEO Property Services
Legfrissebb ESG jelentésében ismét beszámolt a környezetvédelmi, társadalmi és vállalatirányítási területeken elért eredményeiről a NEO Property Services Zrt.. A 2023-as évre vonatkozó jelentésben a magyar ingatlanszolgáltató piac meghatározó szereplője bemutatta a fenntartható működéssel kapcsolatos célkitűzéseit, mindemellett pedig megkezdte a felkészülést az EU Taxonómia rendeletnek megfelelő adatszolgáltatásra.

A NEO a kezdetektől elkötelezett a természeti és épített környezet védelme, a fenntartható fejlődés iránt
Publikálta a 2023-as évről szóló ESG jelentését a NEO Property Services Zrt., ezzel a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett AKKO Invest Nyrt. leányvállalata második alkalommal számolt be a környezetvédelmi, társadalmi és vállalatirányítási területeken kitűzött céljairól és eredményeiről. Vágó László, a NEO Property Services Zrt. vezérigazgatója elmondta, ingatlanszolgáltató vállalatként különleges helyzetben van a NEO, mert az általa üzemeltetett iroda-, logisztikai- és ipari épületek, társasházak, vagy a generálkivitelezési üzletág által épített lakóparkok több ezer munkahelyet és otthont foglalnak magukba, így tevékenységével sokak munkavégzésének vagy családi életének körülményeire van hatással, és ennek megfelelően kiemelten kezeli a fenntarthatósággal kapcsolatos szempontokat. A NEO a kezdetektől elkötelezett a természeti és épített környezet védelme, a fenntartható fejlődés iránt, így annak ellenére kezdte el 2022-ben a jelentéskészítést, hogy a szabályozásban kitűzött határidők erre első alkalommal csak 2025-től kötelezik. A jelentéssel összhangban a vállalat megkezdte a felkészülést a törvényi kötelezettségeknek (EU Taxonómia rendelet, magyar ESG törvény) megfelelő adatszolgáltatásra – tette hozzá.
A NEO Property Services, mint a magyar ingatlanszolgáltató piac meghatározó szereplője a 2023-as jelentés elkészítését a fókuszterületek felülvizsgálatával, aktualizálásával kezdte, melyhez kibővítette a felmérés során megkérdezettek körét, így az eredmények tükrözik a NEO munkavállalóinak, kiemelt ügyfeleinek és beszállító partnereinek véleményét is. A NEO második ESG jelentésében egyebek mellett megvizsgálta, hogyan hat a vállalat működésére a klímaváltozás, a digitalizáció, az etikus üzletvitel és szabályozói megfelelés, és mindez milyen lépéseket, konkrét célkitűzéseket követel meg a társaságtól. A NEO ennek megfelelően erősítette folyamatai digitalizálását, amely az üzleti hatékonyság javulása mellett a környezeti lábnyom csökkentését is eredményezte, és további célkitűzése, hogy működésében a digitalizáció arányát tovább növelje, a meglévő rendszereket folyamatosan fejlessze. A munkatársak egészségének védelme és jó közérzetének fokozása érdekében több szűrővizsgálatot biztosít, míg a környezet és klímavédelem terén kiemelt cél az EU Taxonómia jelentés elkészítéséhez szükséges folyamatok kidolgozása, felelősségi- és hatáskörök meghatározása, valamint a körforgásos, fenntartható működés elősegítése.
A NEO Property Services Zrt. 1999-es alapítása óta Magyarország meghatározó ingatlanszolgáltatója. A vállalat folyamatos növekedési pályán mozog, 2023-ban rekordszintű, 37,9 milliárd forintos árbevételt ért el. Tevékenységei közé tartozik az integrált létesítménygazdálkodás (Facility Management), az ingatlankezelés (Property Management), az ingatlanberuházásokhoz kapcsolódó projektmanagement, az építőipari generálkivitelezés, valamint a társasházkezelés. Országos lefedettségének, illetve a komplex, szinergiákra építő, ügyfélre szabott szolgáltatásainak köszönhetően a NEO legfontosabb partnereivel hosszú évek óta stabil partneri viszonyban dolgozik. A vállalatnak közel 300 ügyfele van, közöttük Magyarország legjelentősebb nagyvállalatai: MOL, Magyar Telekom, EON, MVM, MÁV, WING, Corvinus Egyetem, MTVA, Praktiker, Metro, Coloplast. Partnerei számára több mint 3 millió m2 ingatlanterületet üzemeltet, több mint 10 millió m2 külterületet gondoz, több tízezer m2 létesítményt épített és több mint 3300 társasházi albetétet kezel.
Kapcsolódó cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Új korszak a házhoz szállításban: átvételi kódot vezet be a GLS
A házhoz szállítás kényelmét és biztonságát egyszerre növeli a GLS…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >