Mobillal is fizethetnek a vásárlók a dm üzleteiben
A dm üzleteiben a vásárlók mobiltelefonjuk használatával, NFC technológián alapuló érintés nélküli fizetéssel is kiegyenlíthetik a számlájukat. A dm a vásárlói igények figyelembe vételével folyamatosan bővíti szolgáltatásait, így a mobiltárcát használók számára is nyújt már alternatívát a drogéria.
A dm a fizetési lehetőségek terén is lépést tart a fejlődéssel, így üzleteiben lehetőséget biztosít a vásárlóknak, hogy mobiltárcával egyenlítsék ki a számlát.
A vásárló az NFC kapcsolatra képes telefonja, valamint bankja együttműködésének köszönhetően a mobilját is tudja használni a dm üzleteiben, ha nem szeretne plasztikkártyát magával vinni a vásárláshoz.
A mobiltárca szolgáltatás az okostelefonba költözteti a plasztik alapú kártyákat egy mobilalkalmazás segítségével, ennek mobilfizetési funkciójával válhat a fizetés még egyszerűbbé: a mobiltelefonhátulját kell a terminálhoz érinteni.
„A dm a fizetési megoldások terén is igyekszik gyorsan reagálni a változásokra, s csatlakozni az olyan innovatív kényelmi megoldásokhoz, amelyek segítségével a vásárlók a nekik leginkább szimpatikus fizetési mód mellett dönthetnek” – nyilatkozta Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere.
A dm folyamatosan dolgozik a szolgáltatások fejlesztésén, év eleje óta valamennyi boltjában ingyenes wifi áll a vásárlók rendelkezésére, júniusban debütált a drogéria új mobilalkalmazása is: a törzsvásárlók számára a dm applikációja egyet jelent a törzsvásárlói kártyájukkal. Az applikáción keresztül a vásárlóknak lehetőségük van arra, hogy pontjaikat még kényelmesebben gyűjtsék, különböző kedvezményeket vegyenek igénybe, és értékes kuponokat váltsanak ki az alkalmazáson keresztül is.
A dm applikációjának megújítása számos előnnyel jár: a kasszánál a vásárlók az activebeauty kártyájuk mellett már telefonjuk bemutatásával is érvényesíteni tudják a kedvezményeket. A vásárlók még szabadabban használhatják fel összegyűjtött pontjaikat, hiszen digitálisan a kuponok egyesével, alacsonyabb pontért is elérhetőek.
Kapcsolódó cikkeink
Új digitális szolgáltatás várandósok és kisgyermekes családok számára
A dm 2025 májusától dm babybonus néven elindította új kismamáknak…
Tovább olvasom >„Egészenén” élmény a dm-ben – a got2b nyári beauty eseménye új szintre emelte az önkifejezést
A kreatív önkifejezés, a hajformázás új dimenziói és az egyediség…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >Préda Máté a DODO új magyarországi vezetője
Az utolsó kilométeres, okoslogisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO Préda Mátét bízta…
Tovább olvasom >Szobaszervíz helyett ételrendelés – házhoz megy a lángos
Egyre több turista rendel ételt a szállására a foodora nemzetközi…
Tovább olvasom >