Mobillal is fizethetnek a vásárlók a dm üzleteiben
A dm üzleteiben a vásárlók mobiltelefonjuk használatával, NFC technológián alapuló érintés nélküli fizetéssel is kiegyenlíthetik a számlájukat. A dm a vásárlói igények figyelembe vételével folyamatosan bővíti szolgáltatásait, így a mobiltárcát használók számára is nyújt már alternatívát a drogéria.
A dm a fizetési lehetőségek terén is lépést tart a fejlődéssel, így üzleteiben lehetőséget biztosít a vásárlóknak, hogy mobiltárcával egyenlítsék ki a számlát.
A vásárló az NFC kapcsolatra képes telefonja, valamint bankja együttműködésének köszönhetően a mobilját is tudja használni a dm üzleteiben, ha nem szeretne plasztikkártyát magával vinni a vásárláshoz.
A mobiltárca szolgáltatás az okostelefonba költözteti a plasztik alapú kártyákat egy mobilalkalmazás segítségével, ennek mobilfizetési funkciójával válhat a fizetés még egyszerűbbé: a mobiltelefonhátulját kell a terminálhoz érinteni.
„A dm a fizetési megoldások terén is igyekszik gyorsan reagálni a változásokra, s csatlakozni az olyan innovatív kényelmi megoldásokhoz, amelyek segítségével a vásárlók a nekik leginkább szimpatikus fizetési mód mellett dönthetnek” – nyilatkozta Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere.
A dm folyamatosan dolgozik a szolgáltatások fejlesztésén, év eleje óta valamennyi boltjában ingyenes wifi áll a vásárlók rendelkezésére, júniusban debütált a drogéria új mobilalkalmazása is: a törzsvásárlók számára a dm applikációja egyet jelent a törzsvásárlói kártyájukkal. Az applikáción keresztül a vásárlóknak lehetőségük van arra, hogy pontjaikat még kényelmesebben gyűjtsék, különböző kedvezményeket vegyenek igénybe, és értékes kuponokat váltsanak ki az alkalmazáson keresztül is.
A dm applikációjának megújítása számos előnnyel jár: a kasszánál a vásárlók az activebeauty kártyájuk mellett már telefonjuk bemutatásával is érvényesíteni tudják a kedvezményeket. A vásárlók még szabadabban használhatják fel összegyűjtött pontjaikat, hiszen digitálisan a kuponok egyesével, alacsonyabb pontért is elérhetőek.
Kapcsolódó cikkeink
Late night shopping a Westend dm üzletben Regán Lilivel, Kisóval, és az adidas Vibes új illatkollekciójával
Az adidas márka legújabb illatkollekcióját a Vibes-t egy Late night…
Tovább olvasom >Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >A dm forgalma 17 százalékkal nőtt az elmúlt gazdasági évben
A dm az elmúlt gazdasági évben nagy mértékben fektetett az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >