Újabb kampánnyal folytatódik az Unilever-Próbakő együttműködés
A „Knorr. Minden közös étkezés egy lehetőség…” kampányhoz kapcsolódó sajtókapcsolati munkákat is a Próbakő kommunikációs ügynökség végzi .
A kampány alapját a Knorr
márka által elkészített nemzetközi,
illetve magyarországi kutatás eredményei adják.
A megkérdezettek szerint a közös családi
étkezések javítják a gyermekek iskolai
teljesítményét, segíthetnek az elhízás
megelőzésében és nagyban hozzájárulnak
az emberek jó hangulatához. Ezt a gondolat népszerűsíti
majd a Próbakő, amely 2007 óta dolgozik az Unilever
számára. Először a Knorr Ízbomba termékhez
kapcsolódó kommunikációs feladatokat
látta el. Ugyanebben az évben indult el a Delikát8
„Főzzön 8 játszóteret” kampány is,
amelynek sajtókapcsolati munkáit idén is a
Próbakő Kommunikáció menedzseli.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Hermés luxuscikk-gyártó negyedéves bevétele 17 százalékkal nőtt
Elemzők által vártnál jobban nőtt a Hermés francia luxuscikk-gyártó bevétele…
Tovább olvasom >A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől
A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől…
Tovább olvasom >Magyar kutató fejlesztett őssejtaktiváló étrend-kiegészítőt
Az öregedés elleni küzdelem nem új keletű törekvés az emberiség…
Tovább olvasom >