Újabb kampánnyal folytatódik az Unilever-Próbakő együttműködés
A „Knorr. Minden közös étkezés egy lehetőség…” kampányhoz kapcsolódó sajtókapcsolati munkákat is a Próbakő kommunikációs ügynökség végzi .
A kampány alapját a Knorr
márka által elkészített nemzetközi,
illetve magyarországi kutatás eredményei adják.
A megkérdezettek szerint a közös családi
étkezések javítják a gyermekek iskolai
teljesítményét, segíthetnek az elhízás
megelőzésében és nagyban hozzájárulnak
az emberek jó hangulatához. Ezt a gondolat népszerűsíti
majd a Próbakő, amely 2007 óta dolgozik az Unilever
számára. Először a Knorr Ízbomba termékhez
kapcsolódó kommunikációs feladatokat
látta el. Ugyanebben az évben indult el a Delikát8
„Főzzön 8 játszóteret” kampány is,
amelynek sajtókapcsolati munkáit idén is a
Próbakő Kommunikáció menedzseli.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Elképesztő összeget közölt a Tesco: 12 milliárd forintnyi Clubcard kupont és utalványt adott vissza hűséges vásárlóinak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Auchanban megduplázható a nyugdíjasoknak járó élelmiszer-utalványok 30 000 forintos értéke
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tíz éve van jelen Magyarországon a Pepco – folytatódik az expanzió
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >