Újabb kampánnyal folytatódik az Unilever-Próbakő együttműködés
A „Knorr. Minden közös étkezés egy lehetőség…” kampányhoz kapcsolódó sajtókapcsolati munkákat is a Próbakő kommunikációs ügynökség végzi .
A kampány alapját a Knorr
márka által elkészített nemzetközi,
illetve magyarországi kutatás eredményei adják.
A megkérdezettek szerint a közös családi
étkezések javítják a gyermekek iskolai
teljesítményét, segíthetnek az elhízás
megelőzésében és nagyban hozzájárulnak
az emberek jó hangulatához. Ezt a gondolat népszerűsíti
majd a Próbakő, amely 2007 óta dolgozik az Unilever
számára. Először a Knorr Ízbomba termékhez
kapcsolódó kommunikációs feladatokat
látta el. Ugyanebben az évben indult el a Delikát8
„Főzzön 8 játszóteret” kampány is,
amelynek sajtókapcsolati munkáit idén is a
Próbakő Kommunikáció menedzseli.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A karácsonyfa-vásárlás is digitalizálódik: rohamosan nő az igény az online rendelésre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egyre tudatosabbak a gyerekek: 2025-ben is több mint 8 ezer kisiskolás vett részt az Etesd az Eszed oktatóprogram Kihívásában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az OKSZ tagjai azokért, akiknél nem jön a Jézuska
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
