Újabb fenntarthatósági elismerés a Henkelnek
Nyolcadik alkalommal ismerték el a Henkel fenntarthatósági törekvéseit RobecoSAM Gold Class díjjal, és a konszern ismét szerepel a világ legfenntarthatóbb vállalatai között. Az elismerések megerősítik a Henkel folyamatos elkötelezettségét a fenntarthatóság iránt, amelynek részét képezik az olyan, dolgozókat aktívan bevonó, társadalmi felelősségvállalási programok is, mint a Fenntarthatóság Nagykövetei. Ennek keretében a Henkel önkéntes munkatársai Magyarországon eddig 44 alkalommal tartottak fenntarthatósági oktatást, amelyeken 1327 gyerek vett részt.
Gold Class díjjal jutalmazták a Henkel fenntarthatósági tevékenységét a 2015-ös Fenntarthatósági Évkönyvben, amely a világ legfenntarthatóbb vállalatait ismerteti minden iparágban a RobecoSAM Vállalati Fenntarthatósági Értékelése alapján. Az értékelésben való részvételre a világ több mint háromezer legnagyobb vállalatát kérik fel minden évben, a Fenntarthatósági Évkönyvet pedig 2004 óta jelenteti meg a fenntartható befektetések specialistájának számító szervezet.
Emellett a Henkel ismét szerepel a Global 100 Index of Corporate Knights, torontói székhelyű média és befektetési tanácsadó cég listáján, amelyre a saját iparágukban, fenntarthatóság szempontjából legjobban teljesítő vállalatok kerülnek fel. A vállalatokat 4609, két milliárd dollárnál nagyobb kapitalizációjú cég közül választják ki.
Ezek a díjak is igazolják a Henkel folyamatos erőfeszítéseit, hogy többet érjen el kevesebből, hiszen ez a vállalat fenntarthatósági stratégiájának központi eleme. 2030-ra a Henkel célja, hogy működésének, termékeinek és szolgáltatásainak ökológiai lábnyomához képest megháromszorozza az előállított értéket.
Fenntarthatósági oktatások gyerekeknek
A Henkel fenntarthatósági stratégiájának szerves részét képezi a társadalom iránti elkötelezettség is. A vállalat egyik legjelentősebb globális kezdeményezése, a 2013-ban útjára indított Fenntarthatóság Nagykövetei program. Ennek keretében a vállalat önkéntes munkatársai általános iskolákba látogatnak el, és ismertetik meg a diákokkal a környezettudatos gondolkodás fontosságát.
A vállalat önkéntes – nagykövet – munkatársai fővárosi és vidéki iskolákban interaktív tanórákon mutatják be a diákoknak, hogyan takarékoskodhatnak a vízzel és az energiával a mindennapokban. Eddig munkatársaink 44 alkalommal tartottak tanórát 31 magyarországi iskolában, amelyeken több mint 1300 gyermek vett részt.
A Henkel Fenntarthatóság Nagykövetei programja elnyerte 2014-ben az Önkéntes Központ Alapítvány „Az év vállalati önkéntes programja” díját.
Kapcsolódó cikkeink
Eladja a Henkel észak-amerikai Retailer Brands üzletágát
A 2022 februárjában bejelentett portfólióoptimalizálási stratégiája keretében most megállapodást kötött…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >A Henkel Magyarország idén is kitűzte a rózsaszín szalagot
Folytatódik a tavaly megkezdett „Pink Október” kampány. A „Pink Október”…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >