Újabb „jelelő”boltot nyitott a Starbucks
Az új üzletkoncepció a siketeknek és hallássérülteknek segít Japánban.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2015/11/Starbucks_Corporation_Logo-148x150.png)
Mindenkire figyelnek
A kávéóriás június végén nyitotta meg ötödik Signing Store-ját, amely kiszélesíti a siketek és gyengén hallók munkavállalási lehetőségeit is. A Tokióban található bolt a technológia és a művészet eszközeit használja, hogy a jelelés segítségével növelje a vásárlók élményeit.
A vásárlóknak több lehetőségük is van a rendelés leadásánál, például akár le is írhatják egy notepad-re, mit szeretnének.
Chain Storeage
Kapcsolódó cikkeink
A Starbucks újra személyes üzeneteket tesz a kávéspoharakra
A Starbucks új vezérigazgatója, Brian Niccol irányításával visszatér ahhoz a…
Tovább olvasom >Starbucks-stratégia: radikális változások az amerikai üzletekben
A Starbucks jelentős átalakításokat hajt végre az Egyesült Államokban: a…
Tovább olvasom >Ejti a növényitej-felárat a Starbucks Észak-Amerikában
November 7-étől kezdődően kivezeti a Starbucks a növényi alapú tejekre…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >