Újabb „jelelő”boltot nyitott a Starbucks
Az új üzletkoncepció a siketeknek és hallássérülteknek segít Japánban.
A kávéóriás június végén nyitotta meg ötödik Signing Store-ját, amely kiszélesíti a siketek és gyengén hallók munkavállalási lehetőségeit is. A Tokióban található bolt a technológia és a művészet eszközeit használja, hogy a jelelés segítségével növelje a vásárlók élményeit.
A vásárlóknak több lehetőségük is van a rendelés leadásánál, például akár le is írhatják egy notepad-re, mit szeretnének.
Chain Storeage
Kapcsolódó cikkeink
Tejitalok gyártásába invesztál a dán Arla
Az Arla Foods egy tőkeberuházással kívánja támogatni a Starbucks és…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Dupla annyi ételt mentettek meg a magyar emberek
Tavaly ősszel még csak egymilliónál tartottak – mára ez megduplázódott.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Ezért fáradtak nyáron a magyarok
Évente átlagosan 44 óra alvásvesztést okoz a globális felmelegedés egy…
Tovább olvasom >