Újabb „jelelő”boltot nyitott a Starbucks
Az új üzletkoncepció a siketeknek és hallássérülteknek segít Japánban.

Mindenkire figyelnek
A kávéóriás június végén nyitotta meg ötödik Signing Store-ját, amely kiszélesíti a siketek és gyengén hallók munkavállalási lehetőségeit is. A Tokióban található bolt a technológia és a művészet eszközeit használja, hogy a jelelés segítségével növelje a vásárlók élményeit.
A vásárlóknak több lehetőségük is van a rendelés leadásánál, például akár le is írhatják egy notepad-re, mit szeretnének.
Chain Storeage
Kapcsolódó cikkeink
A Starbucks az egész európai régióra kiterjedően újratervezi ikonikus fehér elviteles poharát
A Starbucks ikonikus elviteles fehér forróitalos poharának eddigi legizgalmasabb változatát…
Tovább olvasom >3D-nyomtatott Starbucks nyílik Texasban
Futurisztikus mérföldkőhöz érkezett a vendéglátóipar: a Starbucks olyan kávézót nyit…
Tovább olvasom >Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >