Újabb előnyökhöz juthatnak Csehországban a Billához hű vásárlók
Újabb előnyöket és pontgyűjtési, illetve pontbeváltási lehetőségeket kínál a Billa Csehországban hűségprogramjában.
A Billa klubtagok többféle kedvezményből és jutalomból, valamint az olcsóbb árak és a partnercégek ajánlatainak szélesebb kínálatából választhatnak vásárláskor.
A gyűjtött pontok meghosszabbított érvényessége is újdonság – közölte a vállalat.
– A Billa új korszaka egy kifinomult és vásárlóközpontúbb választékot jelent vonzó környezetben, modern áruházi dizájnnal, valamint egyszerű és érthető vásárlói kommunikációval – mondta Liam Casey, a Billa ČR vezérigazgatója.
– Ennek szellemében találkozhatnak a vásárlók a Billa klub új arculatával is. Hisszünk abban, hogy a továbbfejlesztett klub elnyeri a meglévő tagok tetszését, ugyanakkor új vásárlókat is vonz majd.
Hűségpont-gyűjtés
A Billa klubtagoknak több lehetőségük is lesz hűségpontokat gyűjteni a számlájukon.
A vásárlók minden 50 CZK (1,97 €) értékű, az üzletben vagy a webáruházban történő vásárlás után továbbra is egy pontot kapnak.
Emellett azonban a Billa más hűségpont-gyűjtési lehetőségeket is bevezetett egyszeri események alkalmával, például a vásárló születésnapjának vagy első vásárlásának hónapjában, valamint szezonális események alkalmával, például Valentin-napon vagy a nemzetközi nőnapon.
Regisztráció
A klubba való regisztráció többféleképpen történhet, de a legegyszerűbb módja az alkalmazás letöltése egy mobileszközre, valamint az online regisztráció, melyet követően a vásárló élhet az előnyökkel és értesülhet arról, hogy milyen újdonságokkal szolgál a klub – közölte a Billa.
A regisztráció iránt érdeklődők és az új tagok a billa.cz weboldalon megtalálnak minden feltételt és információt a klubbal kapcsolatban.
Ugyanakkor lehetőség van papíralapú regisztrációra is.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Az üzemanyag- és az élelmiszerárak alakulása mérsékelte az inflációt Csehországban
Két százalékra csökkent júniusban az éves infláció Csehországban a májusi…
Tovább olvasom >Májusban lassult a cseh kiskereskedelmi forgalom növekedése
Májusban immár hatodik hónapja nőtt a kiskereskedelmi forgalom Csehországban, a…
Tovább olvasom >Megújult a Lidl hűségprogramja
Márciustól megújult a Lidl digitális hűségprogramja, a Lidl Plus. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >