Újabb előnyökhöz juthatnak Csehországban a Billához hű vásárlók
Újabb előnyöket és pontgyűjtési, illetve pontbeváltási lehetőségeket kínál a Billa Csehországban hűségprogramjában.
A Billa klubtagok többféle kedvezményből és jutalomból, valamint az olcsóbb árak és a partnercégek ajánlatainak szélesebb kínálatából választhatnak vásárláskor.
A gyűjtött pontok meghosszabbított érvényessége is újdonság – közölte a vállalat.
– A Billa új korszaka egy kifinomult és vásárlóközpontúbb választékot jelent vonzó környezetben, modern áruházi dizájnnal, valamint egyszerű és érthető vásárlói kommunikációval – mondta Liam Casey, a Billa ČR vezérigazgatója.
– Ennek szellemében találkozhatnak a vásárlók a Billa klub új arculatával is. Hisszünk abban, hogy a továbbfejlesztett klub elnyeri a meglévő tagok tetszését, ugyanakkor új vásárlókat is vonz majd.
Hűségpont-gyűjtés
A Billa klubtagoknak több lehetőségük is lesz hűségpontokat gyűjteni a számlájukon.
A vásárlók minden 50 CZK (1,97 €) értékű, az üzletben vagy a webáruházban történő vásárlás után továbbra is egy pontot kapnak.
Emellett azonban a Billa más hűségpont-gyűjtési lehetőségeket is bevezetett egyszeri események alkalmával, például a vásárló születésnapjának vagy első vásárlásának hónapjában, valamint szezonális események alkalmával, például Valentin-napon vagy a nemzetközi nőnapon.
Regisztráció
A klubba való regisztráció többféleképpen történhet, de a legegyszerűbb módja az alkalmazás letöltése egy mobileszközre, valamint az online regisztráció, melyet követően a vásárló élhet az előnyökkel és értesülhet arról, hogy milyen újdonságokkal szolgál a klub – közölte a Billa.
A regisztráció iránt érdeklődők és az új tagok a billa.cz weboldalon megtalálnak minden feltételt és információt a klubbal kapcsolatban.
Ugyanakkor lehetőség van papíralapú regisztrációra is.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Mérsékelten nőtt az infláció októberben Csehországban
Szeptemberről októberre 0,3 százalékkal nőtt az infláció Csehországban, amely éves…
Tovább olvasom >Németországban digitális együttműködésbe kezdett a Lidl és a Disney+
A Lidl Németországban digitális partnerségre lépett a Disney+-szal, amely november…
Tovább olvasom >10 év után megújul az Auchan hűségprogramja, a Bizalomprogram
Az Auchan törzsvásárlói programja éppen tíz éve indult, és most…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >