Újabb cégek csatlakoztak a hamis termékek terjesztése elleni megállapodáshoz
A világhálón árusított hamis termékek visszaszorítása és a piacról való kivezetésük érdekében 2011-ben létrejött, majd 2016-ben megerősített megállapodáshoz újabb internetes platformok és márkatulajdonosok csatlakoztak – közölte az Európai Bizottság.
A megállapodás az Európai Bizottság kezdeményezésére jött létre, amelyhez az internetes árukereskedelemben érdekelt, valamint márkatulajdonos cégek közül újabbak, az Apple, a Duracell, a Facebook Marketplace, a Hermes és a Signify csatlakozott.
A hamisítványok internetes értékesítésének megakadályozása érdekében létrejött önkéntes megállapodás az aláíró internetes platformok mellett szakmai szövetségek és olyan vállalatok együttműködését erősíti, amelyeknek hamisított termékeit gyakran online piacokon értékesítik.
Az aláíró márkatulajdonosok között szerepel egyebek mellett az Adidas, a Chanel, a Gant, a Lacoste, a Lexmark, a Nike, a Procter and Gamble, az internetes értékesítő platformok között pedig az Alibaba, az Amazon és az eBay. Mint közölték, a gyakran hamisított és az interneten leggyakrabban árusított termékek között főként ruhák, cipők, ékszerek, játékok, kozmetikai és higiéniai, valamint elektronikai és számítógépes eszközök, és dohánytermékek találhatók. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Benyújtották a törvényjavaslatot a földadó kivetésének megtiltására
Benyújtották a parlamentnek a törvényjavaslatot, amely megtiltja a földadó kivetését…
Tovább olvasom >Több mint ezer magyar cégnek kell majd beszámolnia a fenntartható működéséről az EU-nak
A tőzsdén jegyzett vállalatok kevesebb mint harmada számít fenntarthatónak az…
Tovább olvasom >EU-prognózis: javulnak az európai gazdaság kilátásai
A tartós a kihívásokkal teli globális környezet ellenére javulnak a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A kötelezőn is túl: még több termékkategóriában, akár 60%-os árengedmény az ALDI-üzletekben
Az ALDI újabb, több terméket érintő és nagyobb mértékű akciókkal…
Tovább olvasom >Kormányszóvivő: június 1-jén indul a kötelező akciózás a boltokban
Június 1-jén indul a kötelező akciózás a boltokban, ez azt…
Tovább olvasom >Új, minden szektorra kiterjedő szolgáltatáskereső portál indul Magyarországon
A Brillit.com megújulásával egy új, minden területet lefedő szolgáltatáskereső portál indul Magyarországon,…
Tovább olvasom >