Újabb boltlánc terjeszkedik Magyarországon
A koronavírus-járvány idején egyértelművé vált az élelmiszerlogisztikai hálózat sérülékenysége és kiszolgáltatottsága, előtérbe kerültek az online élelmiszerkereskedelmi megoldások, melyek a fogyasztók számára számos új lehetőséget kínáltak, de jelentős kockázatokra is ráirányították a figyelmet. Van még helye az online élélmiszerkereskedelemben egy újabb szereplőnek? Miben kell és miben tud újat nyújtani a fogyasztóknak, hogy lehet elérni és megszólaltatni őket? – többek között ezekre a kérdésekre is válaszol Dr. Czermann János, a Közért+ vezérigazgatója.
Pénzcentrum: Ma már egyre több olyan felület van, ami összeköti a termelőket és a vásárlókat, mondhatni „forró a kiskereskedelem”. Van helye még egy újabb hasonló kezdeményezésnek?
Az élelmiszerpiacon napról napra jobban érezteti hatását a globalizáció, amelynek eredményeképpen az alapanyagok tápanyagtartalma drasztikusan csökken, élelmiszereink több száz kilométert utaznak, ezáltal egyre nagyobb ökológiai lábnyommal terheltek. A mi célunk, hogy a Magyarországon termelt, vagy előállított élelmiszerek nagyobb mértékben, nagyobb hatékonysággal kerüljenek be a kereskedelmi csatornákba, és a minőségbiztosított hazai termékek közvetlenül a termelőtől, termék-előállítótól, ún. rövid ellátási lánc keretében jussanak el a fogyasztókhoz, végfelhasználókhoz.
Kapcsolódó cikkeink
Megvalósuló tervek
Közel egy éve tölti be a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih)…
Tovább olvasom >Éder Tamás: „A többletterhek elleni fellépés a következő időszak legfontosabb feladata”
Az élelmiszeriparban egyre hangsúlyosabbá válik a hatékonyság javításának szükségessége, amely…
Tovább olvasom >Neubauer Katalin: „A folyamatosság és az aktív piaci jelenlét elengedhetetlen a sikeres kereskedelmi tevékenységhez”
A magyar kereskedelmi szektor számára 2023-ban a nagymértékű infláció jelentette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >Az Auchan is beszállt a dubaji csokoládéversenybe
A karácsonyi szezon közeledtével már nemcsak a Lidl polcain támad…
Tovább olvasom >