Újabb boltlánc terjeszkedik Magyarországon

Szerző: Trademagazin Dátum: 2022. 03. 14. 10:26

A koronavírus-járvány idején egyértelművé vált az élelmiszerlogisztikai hálózat sérülékenysége és kiszolgáltatottsága, előtérbe kerültek az online élelmiszerkereskedelmi megoldások, melyek a fogyasztók számára számos új lehetőséget kínáltak, de jelentős kockázatokra is ráirányították a figyelmet. Van még helye az online élélmiszerkereskedelemben egy újabb szereplőnek? Miben kell és miben tud újat nyújtani a fogyasztóknak, hogy lehet elérni és megszólaltatni őket? – többek között ezekre a kérdésekre is válaszol  Dr. Czermann János, a Közért+ vezérigazgatója.

Pénzcentrum: Ma már egyre több olyan felület van, ami összeköti a termelőket és a vásárlókat, mondhatni „forró a kiskereskedelem”. Van helye még egy újabb hasonló kezdeményezésnek?

Az élelmiszerpiacon napról napra jobban érezteti hatását a globalizáció, amelynek eredményeképpen az alapanyagok tápanyagtartalma drasztikusan csökken, élelmiszereink több száz kilométert utaznak, ezáltal egyre nagyobb ökológiai lábnyommal terheltek. A mi célunk, hogy a Magyarországon termelt, vagy előállított élelmiszerek nagyobb mértékben, nagyobb hatékonysággal kerüljenek be a kereskedelmi csatornákba, és a minőségbiztosított hazai termékek közvetlenül a termelőtől, termék-előállítótól, ún. rövid ellátási lánc keretében jussanak el a fogyasztókhoz, végfelhasználókhoz.

A szöveg a Pénzcentrum cikkében folytatódik. 

Kapcsolódó cikkeink