Újabb boltlánc terjeszkedik Magyarországon
A koronavírus-járvány idején egyértelművé vált az élelmiszerlogisztikai hálózat sérülékenysége és kiszolgáltatottsága, előtérbe kerültek az online élelmiszerkereskedelmi megoldások, melyek a fogyasztók számára számos új lehetőséget kínáltak, de jelentős kockázatokra is ráirányították a figyelmet. Van még helye az online élélmiszerkereskedelemben egy újabb szereplőnek? Miben kell és miben tud újat nyújtani a fogyasztóknak, hogy lehet elérni és megszólaltatni őket? – többek között ezekre a kérdésekre is válaszol Dr. Czermann János, a Közért+ vezérigazgatója.
Pénzcentrum: Ma már egyre több olyan felület van, ami összeköti a termelőket és a vásárlókat, mondhatni „forró a kiskereskedelem”. Van helye még egy újabb hasonló kezdeményezésnek?
Az élelmiszerpiacon napról napra jobban érezteti hatását a globalizáció, amelynek eredményeképpen az alapanyagok tápanyagtartalma drasztikusan csökken, élelmiszereink több száz kilométert utaznak, ezáltal egyre nagyobb ökológiai lábnyommal terheltek. A mi célunk, hogy a Magyarországon termelt, vagy előállított élelmiszerek nagyobb mértékben, nagyobb hatékonysággal kerüljenek be a kereskedelmi csatornákba, és a minőségbiztosított hazai termékek közvetlenül a termelőtől, termék-előállítótól, ún. rövid ellátási lánc keretében jussanak el a fogyasztókhoz, végfelhasználókhoz.
Kapcsolódó cikkeink
Miből mennyi az elég? – válaszol Kovács András Péter
„A humor annyira a jelen és a pillanatnyi műfaja, így…
Tovább olvasom >Megvalósuló tervek
Közel egy éve tölti be a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih)…
Tovább olvasom >Éder Tamás: „A többletterhek elleni fellépés a következő időszak legfontosabb feladata”
Az élelmiszeriparban egyre hangsúlyosabbá válik a hatékonyság javításának szükségessége, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >