Újabb blokkláncban nyomon követhető terméket vezet be az Alcampo
Az Auchan spanyol leányvállalata, az Alcampo 539 egységében – így 80 hiper- és 459 szupermarketében, valamint online – kínál újabb blockchain-alapon nyomon követhető terméket.
A ‘Cultivamos lo Bueno’ saját márka alatt kapható organikus tojás dobozán található kód beolvasásával a fogyasztók tájékozódhatnak arról, hogy mely gazdaságból érkezett a tojás, mikor gyűjtötték azt be, mikor csomagolták, adott tételben mennyi tojás van és az első blokklánc-tesztek májusi elindítása óta mennyi műanyag használatának kiiktatására került sor.
A lánc által bevezetett, blokklánc-technológiával kínált első termék az ugyanezen márka alatt kereskedelmi forgalom került szabadtartású tojás volt.
A blokklánc hozzáadása mellett az Alcampo meg is újította biotojás-kínálatát azzal, hogy egységesítette a méreteket és újabb – hat és 12 darabos – kiszereléseket vezetett be.
A „Cultivamos lo Bueno” biotojások legalább 80%-ban biotermesztett zöldségből, gyógynövényekből, gabonafélékből, kukoricából, és biotápból álló takarmányon nevelt tyúkoktól származnak.
A „Cultivamos lo Bueno” márka alatt elérhető termékek a múlt ízét és illatát idézik, nyomon követhetők és minőséget, valamint társadalmi és környezetvédelmi szempontból is hozzáadott értéket képviselnek.
Kapcsolódó cikkeink
Megint le lehet adni az Auchanban a felesleges mobilokat, töltőket és más kütyüket!
Az Auchan Magyarország már harmadszor csatlakozik a KÖVET Egyesület, a…
Tovább olvasom >Az egészséges táplálkozás a felelős állattartásnál és növénytermesztésnél kezdődik
Az Auchan a felelős termelőkkel való kapcsolatra alapozva, hozta létre…
Tovább olvasom >A spanyol kormány kitiltja az ultrafeldolgozott élelmiszereket és energiaitalokat az iskolákból
A spanyol kormány kitiltja az ultrafeldolgozott élelmiszereket és energiaitalokat az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Annyi a Temunak és Sheinnek Európában is?
Az amerikai kereskedelmi szigorítások hatására újabb kihívás előtt áll az…
Tovább olvasom >A SZÉP-kártya, az egészségpénztári tagság és az áruhitel is növeli a költési hajlandóságot
A Széchenyi Pihenőkártya mindennapok része: a SZÉP kártya tulajdonos magyarok…
Tovább olvasom >Legalább 16 százalékos drágulást érez a fiatalok fele
Átlagosan 19 százalékos inflációt érzékeltek a fiatalok idén februárban, de…
Tovább olvasom >