Újabb blokkláncban nyomon követhető terméket vezet be az Alcampo
Az Auchan spanyol leányvállalata, az Alcampo 539 egységében – így 80 hiper- és 459 szupermarketében, valamint online – kínál újabb blockchain-alapon nyomon követhető terméket.
A ‘Cultivamos lo Bueno’ saját márka alatt kapható organikus tojás dobozán található kód beolvasásával a fogyasztók tájékozódhatnak arról, hogy mely gazdaságból érkezett a tojás, mikor gyűjtötték azt be, mikor csomagolták, adott tételben mennyi tojás van és az első blokklánc-tesztek májusi elindítása óta mennyi műanyag használatának kiiktatására került sor.
A lánc által bevezetett, blokklánc-technológiával kínált első termék az ugyanezen márka alatt kereskedelmi forgalom került szabadtartású tojás volt.
A blokklánc hozzáadása mellett az Alcampo meg is újította biotojás-kínálatát azzal, hogy egységesítette a méreteket és újabb – hat és 12 darabos – kiszereléseket vezetett be.
A „Cultivamos lo Bueno” biotojások legalább 80%-ban biotermesztett zöldségből, gyógynövényekből, gabonafélékből, kukoricából, és biotápból álló takarmányon nevelt tyúkoktól származnak.
A „Cultivamos lo Bueno” márka alatt elérhető termékek a múlt ízét és illatát idézik, nyomon követhetők és minőséget, valamint társadalmi és környezetvédelmi szempontból is hozzáadott értéket képviselnek.
Kapcsolódó cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Elkezdődött a magyar dinnye árusítása az Auchanban
Bár az idei nyár az átlagosnál hűvösebben indult, és a…
Tovább olvasom >Megnyitotta ezredik üzletét a spanyol Consum
Mérföldkőhöz érkezett Spanyolország egyik legnagyobb élelmiszer-kereskedelmi szövetkezete, a Consum: a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >