Újabb blokkláncban nyomon követhető terméket vezet be az Alcampo
Az Auchan spanyol leányvállalata, az Alcampo 539 egységében – így 80 hiper- és 459 szupermarketében, valamint online – kínál újabb blockchain-alapon nyomon követhető terméket.
A ‘Cultivamos lo Bueno’ saját márka alatt kapható organikus tojás dobozán található kód beolvasásával a fogyasztók tájékozódhatnak arról, hogy mely gazdaságból érkezett a tojás, mikor gyűjtötték azt be, mikor csomagolták, adott tételben mennyi tojás van és az első blokklánc-tesztek májusi elindítása óta mennyi műanyag használatának kiiktatására került sor.
A lánc által bevezetett, blokklánc-technológiával kínált első termék az ugyanezen márka alatt kereskedelmi forgalom került szabadtartású tojás volt.
A blokklánc hozzáadása mellett az Alcampo meg is újította biotojás-kínálatát azzal, hogy egységesítette a méreteket és újabb – hat és 12 darabos – kiszereléseket vezetett be.
A „Cultivamos lo Bueno” biotojások legalább 80%-ban biotermesztett zöldségből, gyógynövényekből, gabonafélékből, kukoricából, és biotápból álló takarmányon nevelt tyúkoktól származnak.
A „Cultivamos lo Bueno” márka alatt elérhető termékek a múlt ízét és illatát idézik, nyomon követhetők és minőséget, valamint társadalmi és környezetvédelmi szempontból is hozzáadott értéket képviselnek.
Kapcsolódó cikkeink
Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >Kert & grill – szezonális lendület az Auchannál
A COVID óta a kertészkedés és a szabadtéri tevékenységek reneszánszukat…
Tovább olvasom >Jelentős mértékben bővítette saját márkás kínálatát a spanyol Makro
406 új saját márkás termékkel bővítette kínálatát a Makro Spanyolországban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >