Újabb benzinkúthálózat a POS Media Hungary portfóliójában
A Magyarországon 250 kutat üzemeltető Shell Hungary Zrt.-vel történt megállapodás következtében több mint háromszorosára nőtt a POS Media Hungary által töltőállomásokon értékesíthető felületek száma, így a hirdetők havonta akár 3 millió tankolót érhetnek el. A kutakon megjelenő hirdetések nagy hatékonysággal bírnak, hiszen kontaktusidejük hosszabb, mint az átlagos kültéri felületek esetében, valamint kiválóan alkalmasak az autós célcsoport meddőszórás nélküli elérésére.
A Shell és a POS Media Hungary együttműködésének első eredményeként 2010 januárjától máris látható a töltőállomásokon a Raiffeisen Bank kampánya.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >Műanyag-cunami helyett üvegforradalom
Miközben a fenntarthatóság központi téma lett, több millió tonna műanyag-csomagolás…
Tovább olvasom >