Újabb benzinkúthálózat a POS Media Hungary portfóliójában
A Magyarországon 250 kutat üzemeltető Shell Hungary Zrt.-vel történt megállapodás következtében több mint háromszorosára nőtt a POS Media Hungary által töltőállomásokon értékesíthető felületek száma, így a hirdetők havonta akár 3 millió tankolót érhetnek el. A kutakon megjelenő hirdetések nagy hatékonysággal bírnak, hiszen kontaktusidejük hosszabb, mint az átlagos kültéri felületek esetében, valamint kiválóan alkalmasak az autós célcsoport meddőszórás nélküli elérésére.
A Shell és a POS Media Hungary együttműködésének első eredményeként 2010 januárjától máris látható a töltőállomásokon a Raiffeisen Bank kampánya.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >Hiába fontos, csak gyorsan le akarjuk tudni a munkahelyi étkezést
A magyarok többsége tisztában van vele, hogy a napközbeni étkezés…
Tovább olvasom >