Újabb benzinkúthálózat a POS Media Hungary portfoliójában
Havonta több mint 3 millió autós érhető el a SHELL töltőállomásokon a POS Media Hungary reklámeszközeinek segítségével. A SHELL állomásokon értékesített hirdetési felületek újabb alternatívát kínálnak az autós célcsoportot elérni kívánó hirdetők számára.
A Magyarországon 250 kutat üzemeltető világcéggel történt megállapodás következtében több, mint háromszorosára nőtt a POS Media Hungary által töltőállomásokon értékesíthető felületek száma, így a hirdetők havonta akár 3 millió tankolót érhetnek el. A kutakon megjelenő hirdetések nagy hatékonysággal bírnak, hiszen kontaktusidejük hosszabb, mint az átlagos kültéri felületek esetében, valamint kiválóan alkalmasak az autós célcsoport meddőszórás nélküli elérésére.
A benzinkutakon megszokott reklámfelületeken kívül néhány, a hipermarketekből már jól ismert eszköz is megtalálható a Shell töltőállomásokon és azok shopjában. Ezek közé tartozik többek között a Polcmegállító, a Padlómatrica, a Polckorona és a Raklap-dekoráció.
A Shell és a POS Media Hungary együttműködésének első eredményként 2010 januárjától máris látható lesz a töltőállomásokon megjelenő Raiffeisen Bank kampány.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kétéves dohánytermesztési szerződést köt termelőivel az ULT Magyarország Kft.
Két évre szóló dohánytermesztési szerződést köt több mint ötszáz termelőjével…
Tovább olvasom >Háztartási kekszből spájzoltunk be a legjobban a járvány miatt
Lényegesen több kekszet eszünk, mióta kitört a járvány. A nagy…
Tovább olvasom >Elindult a NESCAFÉ Dolce Gusto kapszulák visszagyűjtése a MediaMarktban
Idén márciusban új kapszulavisszagyűjtési- és újrahasznosítási rendszert indít a Nestlé…
Tovább olvasom >