Újabb benzinkúthálózat a POS Media Hungary portfoliójában
Havonta több mint 3 millió autós érhető el a SHELL töltőállomásokon a POS Media Hungary reklámeszközeinek segítségével. A SHELL állomásokon értékesített hirdetési felületek újabb alternatívát kínálnak az autós célcsoportot elérni kívánó hirdetők számára.
A Magyarországon 250 kutat üzemeltető világcéggel történt megállapodás következtében több, mint háromszorosára nőtt a POS Media Hungary által töltőállomásokon értékesíthető felületek száma, így a hirdetők havonta akár 3 millió tankolót érhetnek el. A kutakon megjelenő hirdetések nagy hatékonysággal bírnak, hiszen kontaktusidejük hosszabb, mint az átlagos kültéri felületek esetében, valamint kiválóan alkalmasak az autós célcsoport meddőszórás nélküli elérésére.
A benzinkutakon megszokott reklámfelületeken kívül néhány, a hipermarketekből már jól ismert eszköz is megtalálható a Shell töltőállomásokon és azok shopjában. Ezek közé tartozik többek között a Polcmegállító, a Padlómatrica, a Polckorona és a Raklap-dekoráció.
A Shell és a POS Media Hungary együttműködésének első eredményként 2010 januárjától máris látható lesz a töltőállomásokon megjelenő Raiffeisen Bank kampány.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >