Újabb 7 nemzetközi díjat zsebelt be a magyar chocoMe manufaktúra
A világsikerű csokoládé-különlegességeiről ismert chocoMe számára ismét igazi nyári díjesővel végződött a július 9-ei International Chocolate Awards Kelet-Európai versenye: a magyar manufaktúra összes benevezett terméke érmet szerzett: két arany-, két ezüstérmet és három különdíjat kapott az ezúttal online közvetített díjátadón.
A kifinomult ízlésű, nemzetközi bírák ezüstéremmel jutalmazták a chocoMe Petit 21 mangó töltelékkel hódító, ínycsiklandó étcsokoládé lapocskáit, sőt, ez a desszertkülönlegesség különdíjat kapott a kiemelkedően magas minőségű alapanyagok használatáért.
A chocoMe Raffinée 3 nevet viselő, különleges drazséválogatás három íze is kiemelkedően szerepelt a rangos megmérettetésen: kettő közülük szintén alapanyag-különdíjas is lett. Egyikük a pikáns Nepáli Timur borsos couverturerel bevont szicíliai mandula, amelynek tehát – amellett, hogy aranyérmesként végzett – összetevői, a szicíliai, roppanós Tuono mandulaszemek, a bársonyos mandula couverture és a Nepálból származó, friss, grapefruitos ízjegyeket
hordozó, bizsergető Timur bors külön-külön is meghódították a zsűritagok szívét.
A másik duplán díjazott aranygyőztes az Étcsokoládéval és yuzu couverture-rel bevont szicília mandula, amelynek ínyenc étcsokoládéja egyenesen Madagaszkárról származik. Ezt csokoládékölteményt – többek közt – az egzotikus
citrusféle, a yuzu kirobbanó frissessége és leheletnyi parfümössége teszi emlékezetessé.
Az exkluzív drazséválogatás harmadik tagja, a Mogyorós tejcsokoládéval és passion fruit couverture-rel bevont Piemonte-i mogyoró, mennyei ízvilágával ezüstérmesként végzett a regionális döntőben.
Mészáros Gábor, a chocoMe alapítója és tulajdonosa tehát idén is rászolgált a tavaly Monica Meschinitől, az International Chocolate Awards főszervezőjétől kapott, „Drazsémágus” titulusra – a chocoMe továbbra is elkötelezetten
hisz benne, hogy a mámorító csokoládécsábítások megbízhatóan édesítik meg a napjainkat, akár egy rendhagyó időszakban is.
Kapcsolódó cikkeink
Készlethiány és sztrájk miatt nőhet a banán, a csoki és az alkohol ára
A keleti és az Öböl-menti kikötőkben dolgozó part menti munkások…
Tovább olvasom >Egy ideig újra kapható lesz az ikonikus Marathon szelet az Egyesült Királyságban
A Mars Wrigley UK 34 év után ismét elérhetővé teszi…
Tovább olvasom >A KitKat bemutatta legújabb, kikapcsolódásra buzdító reklámfilmjét
A KitKat nemzetközi kutatása szerint sokan szoktak szünetet tartani a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >