Újabb 59 magyar termékkel bővült a Tesco áruházak kínálata
Újabb magyar specialitásokkal találkozhatnak a vásárlók a Tesco áruházak polcain. Az áruházlánc júniusban folytatott párbeszédet Fejér, Komárom-Esztergom és Pest megye kis- és középvállalkozásaival, melynek eredményeként novembertől 15 új regionális beszállító 59 terméke kerül a Tesco áruházak polcaira. Az új termékek közül több országosan is kapható majd. A következő beszállítói találkozót a Tesco újabb 3 megye részvételével 2011. november 17-én, Szegeden rendezi meg.
A magyar kis- és középvállalkozásokat, regionális termelőket támogató programnak köszönhetően novembertől 15 új regionális beszállító 59 hazai terméke kapható az ország több Tesco áruházában. A mostantól elérhető új hazai termékek közül több országosan is elérhető. A termékeket kivétel nélkül Fejér, Komárom-Esztergom és Pest megyében működő kis- és középvállalkozások állítják elő. Olyan specialitások is találhatóak közöttük, mint a tóalmási parasztkolbász, a különböző komáromi tejtermékek, ürömi tészták vagy éppen a régió különleges borai.
Ezek a termékek a Tesco Regionális Beszállítói Fórum programja keretében 2011 júniusában Visegrádon rendezett, negyedik beszállítói találkozójának eredményeként kerülnek most a polcokra. Így már közel 300 olyan termék kapható a Tesco áruházakban, melyek a fórumoknak köszönhetően kerültek be az áruházlánc kínálatába.
A Tesco-Global Áruházak Zrt., mint a hazai beszállítók legnagyobb partnere (közel 1 000 magyar beszállítóval áll kapcsolatban) 2009 novemberében egyedülálló párbeszédsorozatot kezdeményezett a helyi közösségek gazdasági szereplőivel. A vállalat ez idáig 4 Regionális Beszállítói Fórumot szervezett, amelyek keretében összesen 13 megye kis- és középvállalkozásaival találkozott, akik bemutathatták cégüket, termékeiket és termelési kapacitásukat.
Az áruházlánc folytatja Regionális Beszállítói Fórum programját. A következő regionális fórumra 2011. november 17-én, Szegeden kerül majd sor, ahol újabb három megye, Bács-Kiskun, Békés és Csongrád megye helyi termelőivel találkozik majd a Tesco.
Kapcsolódó cikkeink
A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >