Újabb 59 magyar termékkel bővült a Tesco áruházak kínálata
Újabb magyar specialitásokkal találkozhatnak a vásárlók a Tesco áruházak polcain. Az áruházlánc júniusban folytatott párbeszédet Fejér, Komárom-Esztergom és Pest megye kis- és középvállalkozásaival, melynek eredményeként novembertől 15 új regionális beszállító 59 terméke kerül a Tesco áruházak polcaira. Az új termékek közül több országosan is kapható majd. A következő beszállítói találkozót a Tesco újabb 3 megye részvételével 2011. november 17-én, Szegeden rendezi meg.
A magyar kis- és középvállalkozásokat, regionális termelőket támogató programnak köszönhetően novembertől 15 új regionális beszállító 59 hazai terméke kapható az ország több Tesco áruházában. A mostantól elérhető új hazai termékek közül több országosan is elérhető. A termékeket kivétel nélkül Fejér, Komárom-Esztergom és Pest megyében működő kis- és középvállalkozások állítják elő. Olyan specialitások is találhatóak közöttük, mint a tóalmási parasztkolbász, a különböző komáromi tejtermékek, ürömi tészták vagy éppen a régió különleges borai.
Ezek a termékek a Tesco Regionális Beszállítói Fórum programja keretében 2011 júniusában Visegrádon rendezett, negyedik beszállítói találkozójának eredményeként kerülnek most a polcokra. Így már közel 300 olyan termék kapható a Tesco áruházakban, melyek a fórumoknak köszönhetően kerültek be az áruházlánc kínálatába.
A Tesco-Global Áruházak Zrt., mint a hazai beszállítók legnagyobb partnere (közel 1 000 magyar beszállítóval áll kapcsolatban) 2009 novemberében egyedülálló párbeszédsorozatot kezdeményezett a helyi közösségek gazdasági szereplőivel. A vállalat ez idáig 4 Regionális Beszállítói Fórumot szervezett, amelyek keretében összesen 13 megye kis- és középvállalkozásaival találkozott, akik bemutathatták cégüket, termékeiket és termelési kapacitásukat.
Az áruházlánc folytatja Regionális Beszállítói Fórum programját. A következő regionális fórumra 2011. november 17-én, Szegeden kerül majd sor, ahol újabb három megye, Bács-Kiskun, Békés és Csongrád megye helyi termelőivel találkozik majd a Tesco.
Kapcsolódó cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Kamatból több a haszon, mint húsból – a Pick Szeged eredményeinek új arányai
Látszólag szerény növekedés jellemezte 2024-ben a Pick Szeged Zrt. működését,…
Tovább olvasom >Auchan: csökkenő bevételek mellett is megsokszorozott nyereség 2024-ben
Látványos nyereségnövekedéssel zárta a 2024-es üzleti évet az Auchan Magyarország:…
Tovább olvasom >