Újabb 59 magyar termékkel bővült a Tesco áruházak kínálata
Újabb magyar specialitásokkal találkozhatnak a vásárlók a Tesco áruházak polcain. Az áruházlánc júniusban folytatott párbeszédet Fejér, Komárom-Esztergom és Pest megye kis- és középvállalkozásaival, melynek eredményeként novembertől 15 új regionális beszállító 59 terméke kerül a Tesco áruházak polcaira. Az új termékek közül több országosan is kapható majd. A következő beszállítói találkozót a Tesco újabb 3 megye részvételével 2011. november 17-én, Szegeden rendezi meg.
A magyar kis- és középvállalkozásokat, regionális termelőket támogató programnak köszönhetően novembertől 15 új regionális beszállító 59 hazai terméke kapható az ország több Tesco áruházában. A mostantól elérhető új hazai termékek közül több országosan is elérhető. A termékeket kivétel nélkül Fejér, Komárom-Esztergom és Pest megyében működő kis- és középvállalkozások állítják elő. Olyan specialitások is találhatóak közöttük, mint a tóalmási parasztkolbász, a különböző komáromi tejtermékek, ürömi tészták vagy éppen a régió különleges borai.
Ezek a termékek a Tesco Regionális Beszállítói Fórum programja keretében 2011 júniusában Visegrádon rendezett, negyedik beszállítói találkozójának eredményeként kerülnek most a polcokra. Így már közel 300 olyan termék kapható a Tesco áruházakban, melyek a fórumoknak köszönhetően kerültek be az áruházlánc kínálatába.
A Tesco-Global Áruházak Zrt., mint a hazai beszállítók legnagyobb partnere (közel 1 000 magyar beszállítóval áll kapcsolatban) 2009 novemberében egyedülálló párbeszédsorozatot kezdeményezett a helyi közösségek gazdasági szereplőivel. A vállalat ez idáig 4 Regionális Beszállítói Fórumot szervezett, amelyek keretében összesen 13 megye kis- és középvállalkozásaival találkozott, akik bemutathatták cégüket, termékeiket és termelési kapacitásukat.
Az áruházlánc folytatja Regionális Beszállítói Fórum programját. A következő regionális fórumra 2011. november 17-én, Szegeden kerül majd sor, ahol újabb három megye, Bács-Kiskun, Békés és Csongrád megye helyi termelőivel találkozik majd a Tesco.
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >Sz. Variáns a világ dizájn fővárosaiban – Párizstól Milánón át Debrecenig
Az Sz.Variáns több mint három évtizede a magyar csomagolástechnikai ipar…
Tovább olvasom >