Újabb 15%-kal csökkenti viszonteladói árait az Impossible Foods
A növényi alapú Impossible Burger gyártója, az Impossible Foods Inc. a termékei iránti egyre nagyobb igényre tekintettel 15%-kal tervezi csökkenteni árait az étkeztető cégek felé az Egyesült Államokban. Ez már a második ilyen alkalom egy éven belül, és a kaliforniai központú vállalat azt kéri partnereitől, hogy a kedvezményt azok adják tovább az éttermeknek és fogyasztóknak. A marhahúsnál egyelőre lényegesen drágább alternatívát kínáló Impossible Foods közleményben jelezte, hogy ez az árcsökkentés nem az utolsó.
A növényi alapú termékek iránti kereslet a pandémia idején megnőtt, amikor a sertés- és marhafeldolgozók számos üzemet lezártak a járvány terjedésének megfékezése érdekében. Az Impossible Foods állítása szerint 2019 óta hatszorosára növelte termelését.
Kapcsolódó cikkeink
A fogyókúrás gyógyszerek újraírják a vásárlási szokásokat az USA-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mini dobozokkal célozza az árérzékeny és egészségtudatos amerikai vásárlókat a Coca-Cola
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új élelmiszer saját márkát indított az Amazon az Egyesült Államokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A KPMG idén is megkérdezte a vezérigazgatókat: szaporodtak a kihívások, a vezetők borúlátóbbak, mint egy éve ilyenkor
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Élelmezési világnap 2025 – 80 éves a FAO
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >