Újabb 15%-kal csökkenti viszonteladói árait az Impossible Foods
A növényi alapú Impossible Burger gyártója, az Impossible Foods Inc. a termékei iránti egyre nagyobb igényre tekintettel 15%-kal tervezi csökkenteni árait az étkeztető cégek felé az Egyesült Államokban. Ez már a második ilyen alkalom egy éven belül, és a kaliforniai központú vállalat azt kéri partnereitől, hogy a kedvezményt azok adják tovább az éttermeknek és fogyasztóknak. A marhahúsnál egyelőre lényegesen drágább alternatívát kínáló Impossible Foods közleményben jelezte, hogy ez az árcsökkentés nem az utolsó.
A növényi alapú termékek iránti kereslet a pandémia idején megnőtt, amikor a sertés- és marhafeldolgozók számos üzemet lezártak a járvány terjedésének megfékezése érdekében. Az Impossible Foods állítása szerint 2019 óta hatszorosára növelte termelését.
Kapcsolódó cikkeink
Snoop Dogg új funkcionális italokat dob piacra
Snoop Dogg és a Harmony Craft Beverages Iconic Tonics néven…
Tovább olvasom >Hangsúlyosabb megjelenést kapnak az európai termékek a dán Salling Group üzleteiben
Új, „fekete csillagos” címkét vezet be üzleteiben a dán Salling…
Tovább olvasom >Új élelmiszer-vásárlási funkciókkal bővül az Alexa
Alexa technológiájának fejlesztésével igyekszik tovább javítani a digitális élelmiszer-vásárlási élményt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyorsuló infláció Magyarországon: brutális élelmiszerdrágulás és kérdéses hatékonyságú intézkedések
2025 februárjában ismét gyorsult az infláció Magyarországon: a fogyasztói árak…
Tovább olvasom >Megjelent az árrésstop részletes szabályozása: kiket érint és milyen termékekre vonatkozik?
A Magyar Közlönyben megjelent a kormány által bevezetett árrésstop részletes…
Tovább olvasom >A pulykaágazat kihívásai és lehetőségei: így látja a jövőt a Gallicoop
A pulykahús évekig a hazai és nemzetközi piac egyik meghatározó…
Tovább olvasom >