Új-Zéland beszünteti szupermarketeiben a zöldségek és gyümölcsök műanyag csomagolását
Az ország új, Food in the Nude nevű kampányának lényege, hogy többé ne legyen plasztik csomagolás a friss termékeken a szupermarketekben.
A kezdeményezés mögött az NZ Plastic Packaging Decleration áll, amelynek célja, hogy az élelmiszerüzletekben található termékek csomagolása 100 százalékban újrahasznosítható vagy komposztálható legyen 2025-re.
Az országban már egy sor szupermarket műanyag csomagolás nélkül árulja gyümölcseit és zöldségeit a Food in the Nude keretében.
Alberton Record
Kapcsolódó cikkeink
Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készült a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >Sokszínű szezon: változó trendek az európai spárgapiacon
A 2024-es spárgaszezon is megerősítette, hogy Európa egyik legnépszerűbb tavaszi…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >