Új-Zéland beszünteti szupermarketeiben a zöldségek és gyümölcsök műanyag csomagolását
Az ország új, Food in the Nude nevű kampányának lényege, hogy többé ne legyen plasztik csomagolás a friss termékeken a szupermarketekben.
A kezdeményezés mögött az NZ Plastic Packaging Decleration áll, amelynek célja, hogy az élelmiszerüzletekben található termékek csomagolása 100 százalékban újrahasznosítható vagy komposztálható legyen 2025-re.
Az országban már egy sor szupermarket műanyag csomagolás nélkül árulja gyümölcseit és zöldségeit a Food in the Nude keretében.
Alberton Record
Kapcsolódó cikkeink
Idén is várják a fogyasztókat a „szedd magad” értékesítések
Bár az idei tavaszi időjárás nem volt kegyes a gyümölcstermesztéshez,…
Tovább olvasom >Drága csemege lesz idén a meggy – történelmi mélyponton a termés
Sosem látott feszültség előzi meg az idei meggyszezont: a hazai…
Tovább olvasom >Európa és a világ szamócapiaca: árnyalt helyzetkép, régiónként eltérő kilátásokkal
A szamócaágazat helyzete 2024 tavaszán régiónként jelentős eltéréseket mutat: miközben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >