Új-Zéland beszünteti szupermarketeiben a zöldségek és gyümölcsök műanyag csomagolását
Az ország új, Food in the Nude nevű kampányának lényege, hogy többé ne legyen plasztik csomagolás a friss termékeken a szupermarketekben.
A kezdeményezés mögött az NZ Plastic Packaging Decleration áll, amelynek célja, hogy az élelmiszerüzletekben található termékek csomagolása 100 százalékban újrahasznosítható vagy komposztálható legyen 2025-re.
Az országban már egy sor szupermarket műanyag csomagolás nélkül árulja gyümölcseit és zöldségeit a Food in the Nude keretében.
Alberton Record
Kapcsolódó cikkeink
Hiány alakulhat ki a káposzta piacán, tovább drágulhat a zöldség ára
A FruitVeb elemzése szerint hiány fenyegeti a káposztapiacot, és még…
Tovább olvasom >Veszélyben a banán: betegségek és klimatikus változások fenyegetik a világ egyik legnépszerűbb gyümölcsét
A globális felmelegedés és az időjárási szélsőségek súlyosan érintik a…
Tovább olvasom >Nagy Márton Matt Doocey-val Új-Zéland turizmusért felelős miniszterével egyeztetett
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter hivatalában fogadta szerdán Matt Doocey-t Új-Zéland…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Gyümölcsöző kapcsolatok a frissáru globális piacán
A FRUIT LOGISTICA, a világ vezető frissáru-ipari szakkiállítása, 2025. február…
Tovább olvasom >