Új-Zéland beszünteti szupermarketeiben a zöldségek és gyümölcsök műanyag csomagolását
Az ország új, Food in the Nude nevű kampányának lényege, hogy többé ne legyen plasztik csomagolás a friss termékeken a szupermarketekben.
A kezdeményezés mögött az NZ Plastic Packaging Decleration áll, amelynek célja, hogy az élelmiszerüzletekben található termékek csomagolása 100 százalékban újrahasznosítható vagy komposztálható legyen 2025-re.
Az országban már egy sor szupermarket műanyag csomagolás nélkül árulja gyümölcseit és zöldségeit a Food in the Nude keretében.
Alberton Record
Kapcsolódó cikkeink
Hasítanak a gyümölcsakciók az áruházláncokban
A hideg hónapok beköszöntével a vitaminpótlás nemcsak az egészségmegőrzés szempontjából…
Tovább olvasom >Hiány alakulhat ki a káposzta piacán, tovább drágulhat a zöldség ára
A FruitVeb elemzése szerint hiány fenyegeti a káposztapiacot, és még…
Tovább olvasom >Veszélyben a banán: betegségek és klimatikus változások fenyegetik a világ egyik legnépszerűbb gyümölcsét
A globális felmelegedés és az időjárási szélsőségek súlyosan érintik a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar rizs és kékbúzaliszt is szerepel a Biofach kiállítás magyar közösségi standján
Ismét elrajolt Európa legnagyobb bioszakvására, a nürnbergi Biofach. Az esemény…
Tovább olvasom >JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >