„Új vizeken” a márkaépítés
Nyílt közbeszerzési pályázatokat ír ki a Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) kreatív ügynökségek számára: külföldön Magyarország márkaépítésére, a határon belül pedig a belföldi utak népszerűsítésére.
Az MT Zrt. vezérigazgatója, Horváth Gergely és a cég marketingigazgatója, Dudás Krisztina szerdai budapesti sajtótájékoztatójukon jelentették be, hogy összesen százmillió forintra pályázhatnak az ügynökségek, egyben, vagy részletben.
A pályázat pénteken jelenik meg, február 7-én bontják fel a jelentkezéseket, február 11-én hirdetik ki, kik feleltek meg a feltételeknek. A győztest február 28-án nevezik meg, és az ügynökségek márciusban dolgozhatják ki kampányötleteiket. Április 1-től indulnának külföldön és Magyarországon is a márkaépítési, illetve a stratégiai, taktikai kampányok – közölte Dudás Krisztina.
A tenderről azt mondta még: az ügynökségektől újszerű eszközök alkalmazását várják, a megbízás az év végéig szól. Elvárás, hogy az ügynökségek rendelkezzenek magyar saját kampánytapasztalatokkal, illetve szakmai díjakkal. A pontozásnál ötvenöt százalékban a kampány megvalósítási árát, negyvenöt százalékban pedig a kreatív ötleteket veszik figyelembe – közölte a marketingigazgató.
A Dudás Krisztina felhívta a figyelmet, hogy az MT Zrt. szakít az eddigi évek hagyományaival: a tematikus kommunikációt a stratégiai márkaépítés váltja fel az idei évtől. Az országot kell márkává tenni – tette hozzá azzal, hogy az új kampányba beépíthetőek az eddigi turisztikai termékek, így például a bor-, a gasztronómiai és az egészségturizmus is. A hazai turizmus kapcsán megjegyezte: okot szeretnének adni az utazásra, és azt szeretnék elérni, hogy belföldi utazás értéket képviseljen, váljon trenddé, divattá.
Horváth Gergely szólt arról is, hogy „Új vizeken” címet viseli a cég 2011-es marketingterve. Közölte: az idén ötmilliárd forint az MT Zrt. marketingbüdzséje. A tenderről azt mondta: a források hiánya miatt az elmúlt években nem írtak ki hasonló pályázatot.
A belföldi kampányról szólva arra hívta fel a figyelmet: mozgalmat szeretnének indítani, azért, hogy a belföldi utazás reális alternatívája legyen a külföldinek. Megjegyezte: a hazai lakosság egyharmada utazik, ők leginkább négy-öt csillagos wellness szállodákat választják belföldi pihenésként. A vezérigazgató szerint a kampánnyal a jelenleginél szélesebb társadalmi réteget kívánnak megszólítani azzal, hogy belföldön utazni nagyobb anyagi erőfeszítések nélkül is lehet. A külföld felé szóló kampányról Horváth Gergely azt emelte ki, hogy márkakommunikációt folytatnak majd, ez pedig a hazai gyógyvizek népszerűsítésére épül – írja a vallalkozoinegyed.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az ételárus nehéz kenyere – A nap videója
A film információi szerint 10 dollárcent egy adag ebből az…
Tovább olvasom >„Kényelmi” tálca – A nap képe
A hirtelen mozdulatok sem okozhatnak kárt a Couch Drink +…
Tovább olvasom >