Új vezetővel integrálja az Auchan a teljes kommunikációját

Széll Hajnalka
országos marketing és
vásárlói kapcsolatok
igazgatója
Auchan Magyarország
Szeptembertől Széll Hajnalka vezetése alá kerül az Auchan Magyarország teljes kommunikációja, ami az eddigieknél is összehangoltabb, integrált megvalósításra ad lehetőséget.
Az Auchan Magyarország marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója elsősorban az Auchan árimázsának és márkaattraktivitásának növelésére, illetve a vásárlói kapcsolatok élményközpontúságára kíván összpontosítani. Emellett kiemelten kezeli a hűségprogram digitális fejlesztését, valamint olyan akciók és intézkedések bevezetését, amelyekkel a vállalat Magyarország vezető CSR-márkájává válhat.
Széll Hajnalka kivételes karriert tudhat magáénak az Auchanban, ahova 2001-ben lépett be, ahol az utóbbi hat évben országos humánerőforrás- és kommunikációs igazgatóként erősítette a vezetőséget. Jelentős nemzetközi tapasztalattal is rendelkezik, ugyanis felügyelő bizottsági tag az Auchan spanyolországi leányvállalatánál, és stratégiai szerepe van a munkáltatói márkaprojekt kidolgozásában.
– Bízom benne, hogy az irányításommal igazán hatékony és egymást erősítő kommunikációt folytathatunk minden területen, amivel elsődleges célom a vásárlói elégedettség növelése – emelte ki. //
Kapcsolódó cikkeink
Átadták az első okos értékesítési pontot, az Auchan GO-t
Hivatalosan is megnyílt az Auchan Magyarország új, innovatív kereskedelmi egysége,…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >Húsvéti nagybevásárlás: nőhet a kereslet, a sonka mellett jön a pisztáciás csokinyúl is
A húsvét idén is erős forgalmat hozhat a kiskereskedelemben –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >