Új vezetővel integrálja az Auchan a teljes kommunikációját

Széll Hajnalka
országos marketing és
vásárlói kapcsolatok
igazgatója
Auchan Magyarország
Szeptembertől Széll Hajnalka vezetése alá kerül az Auchan Magyarország teljes kommunikációja, ami az eddigieknél is összehangoltabb, integrált megvalósításra ad lehetőséget.
Az Auchan Magyarország marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója elsősorban az Auchan árimázsának és márkaattraktivitásának növelésére, illetve a vásárlói kapcsolatok élményközpontúságára kíván összpontosítani. Emellett kiemelten kezeli a hűségprogram digitális fejlesztését, valamint olyan akciók és intézkedések bevezetését, amelyekkel a vállalat Magyarország vezető CSR-márkájává válhat.
Széll Hajnalka kivételes karriert tudhat magáénak az Auchanban, ahova 2001-ben lépett be, ahol az utóbbi hat évben országos humánerőforrás- és kommunikációs igazgatóként erősítette a vezetőséget. Jelentős nemzetközi tapasztalattal is rendelkezik, ugyanis felügyelő bizottsági tag az Auchan spanyolországi leányvállalatánál, és stratégiai szerepe van a munkáltatói márkaprojekt kidolgozásában.
– Bízom benne, hogy az irányításommal igazán hatékony és egymást erősítő kommunikációt folytathatunk minden területen, amivel elsődleges célom a vásárlói elégedettség növelése – emelte ki. //
Kapcsolódó cikkeink
A megunt mobiltelefon értékes – 1500 kiselektronikai eszközt hoztak vissza az Auchanba újrahasznosításra
Harmadik alkalommal csatlakozott az Auchan áruházlánc a „Passzold vissza, Tesó!”…
Tovább olvasom >Dalí Bécsben: a Republic Group újabb nemzetközi sikere
A Republic Group ügynökség vezetésével nyílt meg Bécsben a Salvador…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >