Új vezetővel integrálja az Auchan a teljes kommunikációját

Széll Hajnalka
országos marketing és
vásárlói kapcsolatok
igazgatója
Auchan Magyarország
Szeptembertől Széll Hajnalka vezetése alá kerül az Auchan Magyarország teljes kommunikációja, ami az eddigieknél is összehangoltabb, integrált megvalósításra ad lehetőséget.
Az Auchan Magyarország marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója elsősorban az Auchan árimázsának és márkaattraktivitásának növelésére, illetve a vásárlói kapcsolatok élményközpontúságára kíván összpontosítani. Emellett kiemelten kezeli a hűségprogram digitális fejlesztését, valamint olyan akciók és intézkedések bevezetését, amelyekkel a vállalat Magyarország vezető CSR-márkájává válhat.
Széll Hajnalka kivételes karriert tudhat magáénak az Auchanban, ahova 2001-ben lépett be, ahol az utóbbi hat évben országos humánerőforrás- és kommunikációs igazgatóként erősítette a vezetőséget. Jelentős nemzetközi tapasztalattal is rendelkezik, ugyanis felügyelő bizottsági tag az Auchan spanyolországi leányvállalatánál, és stratégiai szerepe van a munkáltatói márkaprojekt kidolgozásában.
– Bízom benne, hogy az irányításommal igazán hatékony és egymást erősítő kommunikációt folytathatunk minden területen, amivel elsődleges célom a vásárlói elégedettség növelése – emelte ki. //
Kapcsolódó cikkeink
Újabb kibertámadás érte az Auchant
Az Auchan ismét kibertámadás áldozata lett: a francia kiskereskedelmi lánc…
Tovább olvasom >Alkalmazkodni vagy eltűnni – így maradhatnak versenyben a cégek az AI és válságok korában
Hogyan lehet talpon maradni egy olyan világban, ahol egyik nap…
Tovább olvasom >Új irányt vesz az Auchan: kisebb boltokkal lépne szintet a hipermarketlánc
Az Auchan Magyarország új stratégiát hirdetett: a következő években kisebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Mars újabb 1,9%-os abszolút üvegházhatású gázkibocsátás csökkentést ért el
A Mars Incorporated közzétette a 2024-es Fenntarthatóság Egy Generáció Alatt…
Tovább olvasom >Ezek a régió kedvenc péksüteményei: pizzás mini, sajtos pogácsa, hot dog
A magyaroknál a sajtos pogácsa a sláger a finompékárut vásárlók…
Tovább olvasom >Tizenkilenc millió forintos bírság, 308 kilogram megsemmisített dinnye az NKFH ellenőrzésének eredménye
A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) a vármegyei kormányhivatalokkal…
Tovább olvasom >