Új vezetők a The Coca-Cola Company média csapatában
Október 15-től Kaszonyi Alexandra a Coca-Cola (Coca-Cola Szolgáltató Kft.) új Media Operations managere a magyar, cseh és szlovák piacon, Eipl Vilmos kelet-európai feladatot kapott.
Kaszonyi Alexandra a Mindshare-től érkezett, ahol korábban Business Directorként öt éven keresztül felelt az Unileverhez tartozó márkák integrált marketing kommunikációjáért.
Alexandra több, mint 20 éves tapasztalattal rendelkezik a média területén, számos ügynökségnél dolgozott vezető pozícióban, ahol a különböző márkák online és offline kommunikációjáért, valamint a stratégiai megvalósításért volt felelős, a Coca-Cola-nál pedig elsősorban operatív szinten biztosítja majd a kampányok kivitelezését, a médiával és ügynökségekkel való együttműködés gördülékenységét.
Kaszonyi Alexandra a The Coca-Cola Company-nél a posztot eddig betöltő Eipl Vilmost váltja. A cég korábbi Media Operations managere idén júniustól a vállalatcsoporton belül teljes Kelet-Európért felel Media&Connections Manager pozícióban, feladata a regionális médiastratégiák megalkotása, a médiabefektetések hatékonyságának növelése és a digitális média-infrastruktúra erősítése lesz.
Kapcsolódó cikkeink
Közösen igyekszik elérni a délkelet-ázsiai hibrid vásárlókat a Coca-Cola és Grab
A Coca-Cola és a Grab együttműködésük megerősítésével igyekeznek a Délkelet-Ázsiában…
Tovább olvasom >Új programot indít a Coca-Cola Indiában a kis- és középvállalkozások támogatására
A Coca-Cola India bejelentette a Super Power Retailer Program nevű…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott vissza a forgalomból a Müller Drogéria Magyarország
Fémreszelék előfordulása miatt többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott…
Tovább olvasom >A retro játék feltámadását ünnepli a világ, itt az ideje egy kicsit közelebbről is megismerkedni vele
A részben egy 80-as évekbeli játékteremben játszódó Stranger Things című…
Tovább olvasom >Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >