Új vezetők a The Coca-Cola Company média csapatában
Október 15-től Kaszonyi Alexandra a Coca-Cola (Coca-Cola Szolgáltató Kft.) új Media Operations managere a magyar, cseh és szlovák piacon, Eipl Vilmos kelet-európai feladatot kapott.

Kaszonyi Alexandra
Kaszonyi Alexandra a Mindshare-től érkezett, ahol korábban Business Directorként öt éven keresztül felelt az Unileverhez tartozó márkák integrált marketing kommunikációjáért.
Alexandra több, mint 20 éves tapasztalattal rendelkezik a média területén, számos ügynökségnél dolgozott vezető pozícióban, ahol a különböző márkák online és offline kommunikációjáért, valamint a stratégiai megvalósításért volt felelős, a Coca-Cola-nál pedig elsősorban operatív szinten biztosítja majd a kampányok kivitelezését, a médiával és ügynökségekkel való együttműködés gördülékenységét.

Eipl Vilmos
Kaszonyi Alexandra a The Coca-Cola Company-nél a posztot eddig betöltő Eipl Vilmost váltja. A cég korábbi Media Operations managere idén júniustól a vállalatcsoporton belül teljes Kelet-Európért felel Media&Connections Manager pozícióban, feladata a regionális médiastratégiák megalkotása, a médiabefektetések hatékonyságának növelése és a digitális média-infrastruktúra erősítése lesz.
Kapcsolódó cikkeink
Új 0,85 literes palackot vezet be a Coca-Cola Németországban
A Coca-Cola 17 év után először új PET-palackmérettel lép piacra…
Tovább olvasom >Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >