Új vezetők a The Coca-Cola Company média csapatában
Október 15-től Kaszonyi Alexandra a Coca-Cola (Coca-Cola Szolgáltató Kft.) új Media Operations managere a magyar, cseh és szlovák piacon, Eipl Vilmos kelet-európai feladatot kapott.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/10/Kaszonyi_Alexandra-300x291.jpg)
Kaszonyi Alexandra
Kaszonyi Alexandra a Mindshare-től érkezett, ahol korábban Business Directorként öt éven keresztül felelt az Unileverhez tartozó márkák integrált marketing kommunikációjáért.
Alexandra több, mint 20 éves tapasztalattal rendelkezik a média területén, számos ügynökségnél dolgozott vezető pozícióban, ahol a különböző márkák online és offline kommunikációjáért, valamint a stratégiai megvalósításért volt felelős, a Coca-Cola-nál pedig elsősorban operatív szinten biztosítja majd a kampányok kivitelezését, a médiával és ügynökségekkel való együttműködés gördülékenységét.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/10/Eipl_Vilmos-225x300.jpg)
Eipl Vilmos
Kaszonyi Alexandra a The Coca-Cola Company-nél a posztot eddig betöltő Eipl Vilmost váltja. A cég korábbi Media Operations managere idén júniustól a vállalatcsoporton belül teljes Kelet-Európért felel Media&Connections Manager pozícióban, feladata a regionális médiastratégiák megalkotása, a médiabefektetések hatékonyságának növelése és a digitális média-infrastruktúra erősítése lesz.
Kapcsolódó cikkeink
A nosztalgia jegyében dob piacra új ízt a Coca-Cola Amerikában
Február 10-én mutatja be a Coca-Cola legújabb üdítőjét, az Orange…
Tovább olvasom >Megérkezett a Coca-Cola ikonikus karácsonyi kamionja
Az ikonikus Coca-Cola kamion idén Magyarországra is begurul. A túra…
Tovább olvasom >Közösen igyekszik elérni a délkelet-ázsiai hibrid vásárlókat a Coca-Cola és Grab
A Coca-Cola és a Grab együttműködésük megerősítésével igyekeznek a Délkelet-Ázsiában…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >