Új vezetők a Nestlé élén
Augusztustól a Nestlé magyarországi Nespresso üzletágának irányítását Alberto Vercelli veszi át, aki korábban a dél-amerikai régió üzleti vezetői pozícióját látta el. Ezzel párhuzamosan júniustól Miklós Panna veszi át a Nestlé Hungária Confectionery üzletágának vezetését.
Alberto Vercelli 1996-ban Assistant Brand Managerként kezdte pályafutását a Nestlé olaszországi leányvállalatánál. 1998-ban kezdett a kávé kategóriában dolgozni, amikor a Nescafé Brand Managere lett. A kategória iránti szenvedélyét és tudását néhány évvel később a Nescafé és a Nescafé Dolce Gusto Marketing Managereként bontakoztatta ki. A márka megújításához termékinnovációval és sikeres kommunikációval járult hozzá. A marketing területén betöltött két pozíciója között néhány évig értékesítőként dolgozott, melynek során a kávé és ital divízió legnagyobb olasz és nemzetközi kereskedelmi egységeiért felelt. 2010-ben Svájcba költözött, hogy csatlakozzon a Nescafé Dolce Gusto globális üzletágához. Új szerepkörében a márka európai, ázsiai és amerikai kiterjesztésében vett részt. 2016-ban kinevezték a Nespresso regionális üzleti vezetőjévé, amelynek keretében az amerikai zóna kanadai és latin-amerikai piacaiért felelt. Alberto pályafutása alatt fokozta a márka piaci jelenlétét, a régió pedig évről évre kétszámjegyű növekedést ért el.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/06/unnamed2-225x300.png)
Miklós Panna
Június 1-től új vezetővel folytatja működését a Nestlé Confectionery üzletága: Mester Péter távozása után Miklós Panna veszi át a terület irányítását. Panna 2001-ben gyakornokként csatlakozott a Nestléhez. Az elmúlt 19 évben az ellátási lánc, marketing, controlling és export területein is tapasztalatot szerzett. Az édesség kategórián belül eltöltött 14 éve alatt minden szegmensbe betekintést nyert, így a márka marketing teljes eszköztárát megismerte. Részt vett az édesség kategória legnagyobb akvizíciójában, a Balaton szelet Nestlé portfóliójába való integrálásában, továbbá a márka új arculatának kialakításában is. A terület legnagyobb sikerei az új, 2019-ben bevezetett Iconic Smarties, valamint a Nesquik All Natural gyártása Szerencsen elsőként a régióban, valamint a Nesquik 3in1 gyártás transzferje és a termék receptváltásának rekordgyorsaságú megvalósítása.
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti speciális fehérjetermékeket előállító gyárát a Nestlé Németországban
A Rosbach vor der Höhe-i telephelyen a Nestlé Vitaflo üzletága…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Weboldal indításával támogatja a Nestlé a fogyókúrás szereket szedőket
A Nestlé egészségügyi részlege új online platformot indított a testsúlycsökkentő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egészséges nyári táplálkozási tippeket ad az Eisberg növényi zsírokkal
Az igazi forró nyár beköszöntével sokan törekednek egészségesebben táplálkozni, de…
Tovább olvasom >A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >