Új vezetők a HEINEKEN Hungária élén
Új vezérigazgató irányítja a HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt-t. A távozó Oladele Ajayit a holland Joris Huijsmans váltja, aki Szingapúrból érkezik, ahol az Asia Pacific Breweries (APB) integrációs menedzsereként dolgozott a Mexikóban töltött éveket követően. További szervezeti változás, hogy a marketing igazgatói pozícióba Jan-Willem van Wensem kerül Bram Westebrink után, aki a HEINEKEN holland leányvállalatánál folytatja pályafutását.
Joris Huijsmans Jan-Willem van Wensem
2013 júliusától a holland származású Joris Huijsmans irányítja a HEINEKEN Hungáriát. Az új vezérigazgató korábban az Asia Pacific Breweries (APB) integrációs menedzsereként dolgozott Szingapúrban, ahol hatékony integrációs folyamatot valósított meg. Ezt megelőzően Mexikóban és Hollandiában töltött be vezető pozíciókat. Mexikóban az ő nevéhez fűződik a FEMSA Cerveza és a HEINEKEN integrációja, majd később a Cuauhtémoc Moctezuma vállalat igazgatósági tagjaként felelősségi körébe tartozott a Trade Marketing, a Nemzeti Láncok és a vállalat 10 000 boltot számláló kiskereskedelmi hálózatának irányítása. Ezt megelőzően Hollandiában a HEINEKEN Országos Értékesítési és Disztribúciós Igazgatójaként dolgozott. Joris Huijsmans 1993-ban szerezte diplomáját a Leideni Egyetemen.
„Erős piaci pozíciójának köszönhetően a HEINEKEN Hungáriának és Magyarországnak kiemelt szerepe van a HEINEKEN vállalatcsoporton belül. Magyarország legerősebb sörmárkájának tulajdonosaként elsőszámú feladatomnak tekintem, hogy ebben a kihívásokkal teli piaci környezetben megőrizzük az előző évek lendületét és céljainkat összehangoljuk a minőség, a vevőink, a márkáink és munkaközösségünk iránti elhivatottságunkkal” – mondta Joris Huijsmans vezérigazgató.
Joris Huijsmans Oladele Ajayit váltja, aki mostantól a HEINEKEN globális szervezetében tölt be ügyvezető igazgatói pozíciót és az Afrika-Közel-Kelet régióért felel. Oladele Ajayi 2010-től irányította a HEINEKEN Hungáriát vezérigazgatóként. Magyarországi munkája során szem előtt tartotta, hogy a vállalat értéket teremtsen termékeivel, a nyújtott szolgáltatásaival és kommunikációjával is. Stratégiája hozzájárult a sörpiac csökkenésének megállításához és a vállalati portfóliójának megerősítéséhez. Olyan innovatív kezdeményezéseket támogatott, mint a radler és cider (Strongbow Gold) kategóriák fejlesztése. Irányítása alatt lett piacvezető a Soproni sör.
Változás következett be a marketing igazgatói pozícióban is, ahol a karrierjét Hollandiában folyatató Bram Westenbrinket Jan-Willem van Wensem váltja. Az új marketing igazgató a Dél-Afrikai Brandhouse Sör-Portfolió Menedzseri pozíciójából érkezett, ahol vezetői irányítása alatt lépésváltás történt a sör portfolió teljesítményében a piacon s a vállalat piaci részesedése is nőtt a „győztes prémium” stratégiájával. Jan-Willem van Wensem 1996-ban csatlakozott a HEINEKEN-hez. Hollandiában először mint a sörkülönlegességekért felelős Márka Menedzser, majd Nemzetközi Üzleti Menedzserként dolgozott. 2002-ben a Kelet-Karibi térség Területi Menedzserévé nevezték ki Puerto Rico-ban, majd Ország Menedzser pozíciót töltött be a HEINEKEN chile-i vállalatánál.
Bram Westenbrink távozó marketing igazgató a továbbiakban a HEINEKEN Holland leányvállalatánál folytatja pályafutását, szintén marketing igazgatói pozícióban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >