Új vezető irányítja a The Coca-Cola Company hazai leányvállalatát
Niklós László személyében új, magyar vezető irányítja a Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.-t, az üdítőipari világcég hazai leányvállalatát. A szakember június elsejétől tölti be a vezetői pozíciót.
2015. június elsejétől Niklós Lászlót nevezték ki a Coca-Cola hazai leányvállalatának, az atlantai központhoz tartozó, márkákért felelős Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.-nek az élére. Niklós László Adrian Cernăuţant váltja, aki az osztrák piacon folytatja tovább tevékenységét hasonló munkakörben.
A közgazdász végzettségű szakember, csaknem húsz éve csatlakozott a Coca-Cola csapatához. Ez idő alatt számos különböző pozíciót töltött be márkamenedzsment és üzletfejlesztési területeken. Többek között márkamenedzsere volt a Coca-Cola light-nak, Kinley-nek, részt vett a Coca-Cola zero hazai bevezetésében, de tapasztalatokat szerzett régiós és nemzetközi pozíciókban is. Az elmúlt három évben a NESTEA nemzetközi marketing és kereskedelmi vezetőjeként a közép- és dél-európai régióért, valamint az orosz piacért felelt a részben Coca-Cola rendszerhez tartozó BPW vállalatnál.
A Coca-Cola vállalat a változástól a lokális piacok és a hazai döntéshozók további megerősödését várja. Az új vezető kinevezése és más, várható változások a márkákért felelős Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.-t érintik, ami továbbra is összehangolt tevékenységet folytat a Coca-Cola HBC Magyarországgal, amely a Coca-Cola termékek palackozását és kereskedelmi forgalomba hozatalát végzi.
Kapcsolódó cikkeink
Közösen igyekszik elérni a délkelet-ázsiai hibrid vásárlókat a Coca-Cola és Grab
A Coca-Cola és a Grab együttműködésük megerősítésével igyekeznek a Délkelet-Ázsiában…
Tovább olvasom >Új programot indít a Coca-Cola Indiában a kis- és középvállalkozások támogatására
A Coca-Cola India bejelentette a Super Power Retailer Program nevű…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >