Új vezető irányítja a The Coca-Cola Company hazai leányvállalatát
Niklós László személyében új, magyar vezető irányítja a Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.-t, az üdítőipari világcég hazai leányvállalatát. A szakember június elsejétől tölti be a vezetői pozíciót.
2015. június elsejétől Niklós Lászlót nevezték ki a Coca-Cola hazai leányvállalatának, az atlantai központhoz tartozó, márkákért felelős Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.-nek az élére. Niklós László Adrian Cernăuţant váltja, aki az osztrák piacon folytatja tovább tevékenységét hasonló munkakörben.
A közgazdász végzettségű szakember, csaknem húsz éve csatlakozott a Coca-Cola csapatához. Ez idő alatt számos különböző pozíciót töltött be márkamenedzsment és üzletfejlesztési területeken. Többek között márkamenedzsere volt a Coca-Cola light-nak, Kinley-nek, részt vett a Coca-Cola zero hazai bevezetésében, de tapasztalatokat szerzett régiós és nemzetközi pozíciókban is. Az elmúlt három évben a NESTEA nemzetközi marketing és kereskedelmi vezetőjeként a közép- és dél-európai régióért, valamint az orosz piacért felelt a részben Coca-Cola rendszerhez tartozó BPW vállalatnál.
A Coca-Cola vállalat a változástól a lokális piacok és a hazai döntéshozók további megerősödését várja. Az új vezető kinevezése és más, várható változások a márkákért felelős Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.-t érintik, ami továbbra is összehangolt tevékenységet folytat a Coca-Cola HBC Magyarországgal, amely a Coca-Cola termékek palackozását és kereskedelmi forgalomba hozatalát végzi.
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy év alatt félúton a Mastercard tokenizációs átalakulása Európában
Egy évvel azt követően, hogy a Mastercard bejelentette célját: 2030-ra…
Tovább olvasom >A megunt mobiltelefon értékes – 1500 kiselektronikai eszközt hoztak vissza az Auchanba újrahasznosításra
Harmadik alkalommal csatlakozott az Auchan áruházlánc a „Passzold vissza, Tesó!”…
Tovább olvasom >Kvantumtechnológia: már nem csak elmélet – a Bosch kampuszán találkozott a hazai élvonal
A Bosch Budapest Innovációs Kampusz adott otthont annak a szakmai…
Tovább olvasom >