Új vezető a Nestlé Hungária HR szervezeti egységének élén
2020 januárjától Dúl Mária veszi át a Nestlé Hungária HR igazgatói pozícióját.
Dúl Mária a Schöller Jégkrém üzletágban pénzügyi és HR területeken egyaránt sikeres pályafutást követően 2005-ben főkönyvelőként csatlakozott a Nestlé Hungária csapatához, majd egyre magasabb felelősséggel járó posztokat töltött be. Ezen területeken nyújtott sikereinek elismeréseként 2018-ban pénzügyi igazgatónak nevezték ki.
Az elmúlt két évben a szakember sikeresen vezényelte a Nestlé Hungária pénzügyeit, miközben meghatározó tagjává vált a cég vezetésének. Az egész szervezet által ismert és elismert coaching szaktudása és széles körű tapasztalata garancia arra, hogy sikeresen lássa el a HR igazgató pozíciójával járó feladatokat.
Az eddigi HR igazgató, Verő Barbara úgy döntött, hogy a jövőben a Nestlé Hungárián kívül folyatja karrierjét, és szenvedélyével, a HR innovációval, szervezetfejlesztéssel, agilitással, valamint a start-up-ok támogatásával fog foglalkozni.
Kapcsolódó cikkeink
Sikeresen végeztek az első duális szakképzésben résztvevő diákok a Nestlé Hungária szerencsi oktatóközpontjába
Idén végeztek az első olyan diákok Szerencsen, akik a Nestlé…
Tovább olvasom >Maggi Magic Asia pirított tészták friss hozzávalókkal
Gyakran elgondolkodsz azon, hogyan dobd fel a kedvenc tésztáidat? Próbáld…
Tovább olvasom >Nestlé Fitness Cappuccino ízű gabonapehely-szelet
Cappuccino ízű gabonapehely-szelet fehér csokoládé darabokkal, tejbevonó talppal 12%, vitaminokkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >Teniszpályányi fagyasztó, 5 szupermarketnyi hűtőraktár, 4 hőzóna és naponta 100 ezer hűtött termék – ilyen a Kifli.hu nyári logisztikája
Naponta közel 100 ezer hűtött és több mint 6600 fagyasztott…
Tovább olvasom >Egy kattintás a boldogságért: tízből kilenc magyar impulzusvásárló
A magyarok ötöde vásárol rendszeresen olyan terméket, amit előre nem…
Tovább olvasom >