Új vezető a Nespessonál, új marketingigazgató a Nestlé Hungáriánál
2015. októbertől Gyovai Györgyi a magyarországi Nespresso új vezetője.A Marsnál Magyarországon és Lengyelországban, valamint a Danone-nál töltött évei után 2013 júliusában csatlakozott a Nestlé Hungária Kft.-hez kommunikációs és marketing igazgatóként. A Nespresso vezetőjeként fő feladata a prémium kávé magyarországi piacának további bővítése, fogyasztói és üzleti szegmenseinek növelése és a márkaépítése.
Október 1-től Szilva Mónika a Nestlé Hungária Kft. kommunikációs és marketing igazgatója. A szakember 18 éve csatlakozott a Nestléhez, 2009 februárjától a Nestlé Beverages üzletágát vezette Magyarországon.Vezetése alatt indult a Nescafé Dolce Gusto márka és webshop is, és ekkor vált a Nestlé vezető kávégyártóvá a teljes kávépiacon. Új pozíciójában a szakember elsődleges feladata a vállalat Táplálkozás, Egészség és Jóllét stratégiájának megvalósítása és Nestlé márka építése lesz.
Kapcsolódó cikkeink
A Nescafé már 2024-ben elérte a 2025-re kitűzött regeneratív mezőgazdasági céljait
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Évente több mint öt teljes napot töltünk kávézással
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >E-cigaretta, kávé, energiaital – mit “szólnak” a fogaink?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zökkenőmentes online bevásárlás a Kifli.hu-val az ünnepek alatt is
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A retail-szektor kihívásai: válságállóbbá edződött a kiskereskedelem
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új vezetőt köszönt a MediaMarkt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

