Új vezető a Nespessonál, új marketingigazgató a Nestlé Hungáriánál
2015. októbertől Gyovai Györgyi a magyarországi Nespresso új vezetője.A Marsnál Magyarországon és Lengyelországban, valamint a Danone-nál töltött évei után 2013 júliusában csatlakozott a Nestlé Hungária Kft.-hez kommunikációs és marketing igazgatóként. A Nespresso vezetőjeként fő feladata a prémium kávé magyarországi piacának további bővítése, fogyasztói és üzleti szegmenseinek növelése és a márkaépítése.
Október 1-től Szilva Mónika a Nestlé Hungária Kft. kommunikációs és marketing igazgatója. A szakember 18 éve csatlakozott a Nestléhez, 2009 februárjától a Nestlé Beverages üzletágát vezette Magyarországon.Vezetése alatt indult a Nescafé Dolce Gusto márka és webshop is, és ekkor vált a Nestlé vezető kávégyártóvá a teljes kávépiacon. Új pozíciójában a szakember elsődleges feladata a vállalat Táplálkozás, Egészség és Jóllét stratégiájának megvalósítása és Nestlé márka építése lesz.
Kapcsolódó cikkeink
A bécsi kávékultúra szíve: Julius Meinl és a kávé öröksége
Bécs, a híres kávéházi kultúra otthona, 2008-ban ideiglenesen otthont adott…
Tovább olvasom >Nemcsak a kávé ára emelkedik, a fogyasztása is nő Coca-Cola HBC Magyarország adatai szerint
A tavaly szeptembertől idén augusztus végéig tartó időszakban mintegy 1…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >