Új vezető a Nespessonál, új marketingigazgató a Nestlé Hungáriánál
2015. októbertől Gyovai Györgyi a magyarországi Nespresso új vezetője.A Marsnál Magyarországon és Lengyelországban, valamint a Danone-nál töltött évei után 2013 júliusában csatlakozott a Nestlé Hungária Kft.-hez kommunikációs és marketing igazgatóként. A Nespresso vezetőjeként fő feladata a prémium kávé magyarországi piacának további bővítése, fogyasztói és üzleti szegmenseinek növelése és a márkaépítése.
Október 1-től Szilva Mónika a Nestlé Hungária Kft. kommunikációs és marketing igazgatója. A szakember 18 éve csatlakozott a Nestléhez, 2009 februárjától a Nestlé Beverages üzletágát vezette Magyarországon.Vezetése alatt indult a Nescafé Dolce Gusto márka és webshop is, és ekkor vált a Nestlé vezető kávégyártóvá a teljes kávépiacon. Új pozíciójában a szakember elsődleges feladata a vállalat Táplálkozás, Egészség és Jóllét stratégiájának megvalósítása és Nestlé márka építése lesz.
Kapcsolódó cikkeink
Adattudományi módszerekkel és az AI segítségével azonosít a Nestlé a „klímarezisztens kávécserjéket”
A Nestlé szakértői azt vizsgálják, hogy a fejlett adattudomány és…
Tovább olvasom >Újrahasznosított kávézaccból készített designer cipőt a Nespresso
A Nespresso és a Zèta nevű francia divat-startup újrahasznosított kávézaccból…
Tovább olvasom >Új kávépörkölő üzem és oktatóstúdió nyílt Budaörsön
Április 11-én nyitotta meg kávépörkölő üzemét és oktatóstúdióját Budaörsön a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >A BAT további 60 milliárd forintos beruházásával Pécsen füst nélküli termékek új gyártóközpontja jön létre
A mai napon Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszterrel bejelentett befektetés…
Tovább olvasom >Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >