Új vezető a Nespessonál, új marketingigazgató a Nestlé Hungáriánál
2015. októbertől Gyovai Györgyi a magyarországi Nespresso új vezetője.A Marsnál Magyarországon és Lengyelországban, valamint a Danone-nál töltött évei után 2013 júliusában csatlakozott a Nestlé Hungária Kft.-hez kommunikációs és marketing igazgatóként. A Nespresso vezetőjeként fő feladata a prémium kávé magyarországi piacának további bővítése, fogyasztói és üzleti szegmenseinek növelése és a márkaépítése.
Október 1-től Szilva Mónika a Nestlé Hungária Kft. kommunikációs és marketing igazgatója. A szakember 18 éve csatlakozott a Nestléhez, 2009 februárjától a Nestlé Beverages üzletágát vezette Magyarországon.Vezetése alatt indult a Nescafé Dolce Gusto márka és webshop is, és ekkor vált a Nestlé vezető kávégyártóvá a teljes kávépiacon. Új pozíciójában a szakember elsődleges feladata a vállalat Táplálkozás, Egészség és Jóllét stratégiájának megvalósítása és Nestlé márka építése lesz.
Kapcsolódó cikkeink
Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >Dinamikus növekedés és kihívások a globális kávépiacon
A globális kávépiac jelentős bővülés előtt áll, mivel a kereslet…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: bio baromfivirslit hívott vissza a Müller
A minőségmegőrzési idő lejárta előtti romlás kockázata miatt a Müller…
Tovább olvasom >