Új vezető a magyarországi Decathlon élén
Sabrina Jacksteit lett a hazai Decathlon új ország-igazgatója, aki augusztus elsejétől tölti be friss pozícióját. A szakember közel 20 éve dolgozik a vállalatcsoportnál, most Németországból érkezik Magyarországra, ahol innovációk iránti elhivatottsága és ügyfélközpontú szemlélete segítségével reméli új magasságokba emelni a piacvezető sportszerkereskedő márkát. Az új vezető Diego Rango D’Aragonát váltja, aki az olaszországi Decathlon régiós igazgatójaként folytatja karrierjét.
Sabrina eddigi pályája során is kiemelt fontosságú szerepe volt az úttörő gondolkodásnak és az ügyfélfókuszú megoldásoknak. A németországi csapatban olyan úttörő kezdeményezéseket vezetett be, mint az adat alapú vásárlói hangulatelemzés vagy a vásárlóközpontú árazási modell. Emellett nagy figyelmet szentelt a munkavállalók teljesítményére és jóllétére is, a helyi HR csapattal közösen olyan működést alakított ki, ami az áruházi dolgozók hatékonyságát és jóllétét helyezte középpontba.
A szakember a hazai piacon is ambiciózus tervekkel készül az előtte álló időszakra, elsődleges céljai között szerepel az ügyfélélmény optimalizálása minden csatornán (az üzletek és e-commerce felületek fejlesztésével), a Decathlon mint munkáltatói márka továbbfejlesztése, valamint új lehetőségek feltárása a status quo folyamatos megkérdőjelezésével. A szakember hisz abban, hogy az innovatív üzleti modellek és partnerkapcsolatok azok, amik magasabb szintre emelhetik a meglévő termék- és szolgáltatásportfóliót a fenntarthatóság és technikai újítások által vezérelve.
„Megtiszteltetés számomra, hogy csatlakozhatok a Decathlon Magyarország csapatához és izgatottan várom, hogy az ügyfélélmény és innováció iránti elköteleződésemet ezen a piacon is kamatoztatni tudjam”
– mondta Sabrina Jacksteit. – „Nagyon jó lesz ezzel a tehetséges és lelkes csapattal együttműködni annak érdekében, hogy a vásárlóknak és a kollégáknak egyaránt még vonzóbb és kielégítőbb légkört teremtsünk.”
Sabrina számára a lehető legjobb ügyfélélmény biztosítása mellett a vállalat munkavállalói is főszerepet kapnak. A Decathlon mint munkáltatói márka erősítése szintén fő céljai között szerepel, hogy egy vonzó és fejlődésre teret adó munkahelyként várják a hozzájuk csatlakozó tehetségeket.
„A változást nagyon fontosnak tartom, de vannak olyan dolgok is, amik állandók. Ilyen például az, hogy közös célunk, hogy a Decathlon egy mindenki által szeretett sportmárka maradjon, ami arra inspirálja a magyarokat, hogy átéljék a sport és az aktív életmód által kínált csodákat. A Decathlon Magyarország emellett továbbra is kiváló hely a tehetséges szakemberek számára, ahol támogatjuk a fejlődésüket és a vállalati gondolkodásmódjuk kibontakoztatását.”
– tette hozzá.
Sabrina a munkáján kívül is sportos életet él, a kosárlabdázás meghatározó szerepet tölt be a mindennapjaiban, egy olyan szenvedély, ami az élete nagy részét végigkísérte. Emellett szívesen túrázik vagy síel, és a vízi sportokat sem veti meg, ha teheti vitorlázással és búvárkodással kapcsol ki.
Kapcsolódó cikkeink
Több, mint 125 ezren vehetik fel a munkáshitelt?
Egyre több részletet árul el a kormány a munkáshitellel kapcsolatban.…
Tovább olvasom >Portfolio.hu: olyan bérrobbanás zajlik Magyarországon, amire alig van példa az EU-ban
Az Eurostat friss felmérése szerint az Európai Unión (EU) belül…
Tovább olvasom >A bértárgyalásra készít fel a Profession.hu
A munkaadóval folytatott tárgyalási szituációk felkészülést igényelnek. Elengedhetetlen, hogy a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >