Új vezető a magyarországi Decathlon élén

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 08. 05. 13:12

Sabrina Jacksteit lett a hazai Decathlon új ország-igazgatója, aki augusztus elsejétől tölti be friss pozícióját. A szakember közel 20 éve dolgozik a vállalatcsoportnál, most Németországból érkezik Magyarországra, ahol innovációk iránti elhivatottsága és ügyfélközpontú szemlélete segítségével reméli új magasságokba emelni a piacvezető sportszerkereskedő márkát. Az új vezető Diego Rango D’Aragonát váltja, aki az olaszországi Decathlon régiós igazgatójaként folytatja karrierjét.

A Decathlon mint munkáltatói márka erősítése szintén fő céljai között szerepel,

Sabrina eddigi pályája során is kiemelt fontosságú szerepe volt az úttörő gondolkodásnak és az ügyfélfókuszú megoldásoknak. A németországi csapatban olyan úttörő kezdeményezéseket vezetett be, mint az adat alapú vásárlói hangulatelemzés vagy a vásárlóközpontú árazási modell. Emellett nagy figyelmet szentelt a munkavállalók teljesítményére és jóllétére is, a helyi HR csapattal közösen olyan működést alakított ki, ami az áruházi dolgozók hatékonyságát és jóllétét helyezte középpontba. 

A szakember a hazai piacon is ambiciózus tervekkel készül az előtte álló időszakra, elsődleges céljai között szerepel az ügyfélélmény optimalizálása minden csatornán (az üzletek és e-commerce felületek fejlesztésével), a Decathlon mint munkáltatói márka továbbfejlesztése, valamint új lehetőségek feltárása a status quo folyamatos megkérdőjelezésével. A szakember hisz abban, hogy az innovatív üzleti modellek és partnerkapcsolatok azok, amik magasabb szintre emelhetik a meglévő termék- és szolgáltatásportfóliót a fenntarthatóság és technikai újítások által vezérelve.

„Megtiszteltetés számomra, hogy csatlakozhatok a Decathlon Magyarország csapatához és izgatottan várom, hogy az ügyfélélmény és innováció iránti elköteleződésemet ezen a piacon is kamatoztatni tudjam”

– mondta Sabrina Jacksteit. – „Nagyon jó lesz ezzel a tehetséges és lelkes csapattal együttműködni annak érdekében, hogy a vásárlóknak és a kollégáknak egyaránt még vonzóbb és kielégítőbb légkört teremtsünk.”

Sabrina számára a lehető legjobb ügyfélélmény biztosítása mellett a vállalat munkavállalói is főszerepet kapnak. A Decathlon mint munkáltatói márka erősítése szintén fő céljai között szerepel, hogy egy vonzó és fejlődésre teret adó munkahelyként várják a hozzájuk csatlakozó tehetségeket. 

„A változást nagyon fontosnak tartom, de vannak olyan dolgok is, amik állandók. Ilyen például az, hogy közös célunk, hogy a Decathlon egy mindenki által szeretett sportmárka maradjon, ami arra inspirálja a magyarokat, hogy átéljék a sport és az aktív életmód által kínált csodákat. A Decathlon Magyarország emellett továbbra is kiváló hely a tehetséges szakemberek számára, ahol támogatjuk a fejlődésüket és a vállalati gondolkodásmódjuk kibontakoztatását.”

– tette hozzá.

Sabrina a munkáján kívül is sportos életet él, a kosárlabdázás meghatározó szerepet tölt be a mindennapjaiban, egy olyan szenvedély, ami az élete nagy részét végigkísérte. Emellett szívesen túrázik vagy síel, és a vízi sportokat sem veti meg, ha teheti vitorlázással és búvárkodással kapcsol ki.

Kapcsolódó cikkeink