Új vezető a Brit Kereskedelmi Központ élén
A mai napon nyitotta meg kapuit a Brit Kereskedelmi Központ Budapesten. Az új intézményt márciustól Strommer Olivér vezeti.
Az Egyesült Királyság és Kelet-Közép-Európa közötti kereskedelem további élénkítését célul kitűző „Mega Mission 2014” üzleti delegáció látogatásának részeként a brit kereskedelemfejlesztési és befektetés-ösztönzési államtitkár, Lord Livingston átadta a régióban negyedikként – Lengyelország, Románia, Szlovákia mellett – Budapesten megnyíló Brit Kereskedelmi Központot.
Strommer Olivér, a szervezet most kinevezett vezetője a megnyitón elmondta:
„Célom, hogy a budapesti legyen a térség vezető Brit Kereskedelmi Központja, amely az ügyfelek egyéni igényeit maximálisan figyelembe véve a lehető leghatékonyabb szolgáltatást nyújtja a brit kis- és középvállalkozásoknak. . A központba érkező brit cégek úgy érezhetik majd magukat, mint a saját irodájukban: a legmodernebb infrastruktúra mellett kiválóan felkészült kereskedelmi tanácsadóink állnak rendelkezésükre annak érdekében, hogy minden vállalkozás megtalálja a számára legmegfelelőbb helyi megoldásokat, ezáltal növelve a brit exportot Magyarországra és a környező térségbe.”
Strommer Olivér közel tíz évig az Expomedia Csoport helyi leányvállalatának ügyvezető igazgatójaként tevékenykedett, ahol korszerű, multifunkcionális kiállító központok építésével, valamint konferenciák és kiállítások szervezésével foglalkoztak. Ezt megelőzően hét évig a világ egyik legnagyobb kiállítás-szervező cégénél, ITE Group töltött be vezető pozíciót az Egyesült Királyságban. Diplomáját a Swansea University (Wales) üzleti tanulmányok szakán szerezte.
A Brit Nagykövetség, a brit kormány Export- és Befektetés-ösztönzési Irodája (UK Trade & Investment – UKTI) és a Magyarországi Brit Kereskedelmi Kamara (BCCH) összefogásával megvalósuló új központ fő feladata, hogy a hazánk iránt érdeklődő brit cégek – elsősorban kis- és középvállalkozások – számára nyújtson segítséget és információkat Magyarország és a régió üzleti lehetőségeiről. Ennek érdekében piackutatásokkal, személyes találkozók szervezésével, rendezvényszervezéssel, átmeneti IT infrastruktúra biztosításával támogatja azokat a cégeket, amelyek Magyarországon szeretnének új üzleti partnereket találni üzletük fejlesztéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >