Új vezető a Brit Kereskedelmi Központ élén
A mai napon nyitotta meg kapuit a Brit Kereskedelmi Központ Budapesten. Az új intézményt márciustól Strommer Olivér vezeti.
Az Egyesült Királyság és Kelet-Közép-Európa közötti kereskedelem további élénkítését célul kitűző „Mega Mission 2014” üzleti delegáció látogatásának részeként a brit kereskedelemfejlesztési és befektetés-ösztönzési államtitkár, Lord Livingston átadta a régióban negyedikként – Lengyelország, Románia, Szlovákia mellett – Budapesten megnyíló Brit Kereskedelmi Központot.
Strommer Olivér, a szervezet most kinevezett vezetője a megnyitón elmondta:
„Célom, hogy a budapesti legyen a térség vezető Brit Kereskedelmi Központja, amely az ügyfelek egyéni igényeit maximálisan figyelembe véve a lehető leghatékonyabb szolgáltatást nyújtja a brit kis- és középvállalkozásoknak. . A központba érkező brit cégek úgy érezhetik majd magukat, mint a saját irodájukban: a legmodernebb infrastruktúra mellett kiválóan felkészült kereskedelmi tanácsadóink állnak rendelkezésükre annak érdekében, hogy minden vállalkozás megtalálja a számára legmegfelelőbb helyi megoldásokat, ezáltal növelve a brit exportot Magyarországra és a környező térségbe.”
Strommer Olivér közel tíz évig az Expomedia Csoport helyi leányvállalatának ügyvezető igazgatójaként tevékenykedett, ahol korszerű, multifunkcionális kiállító központok építésével, valamint konferenciák és kiállítások szervezésével foglalkoztak. Ezt megelőzően hét évig a világ egyik legnagyobb kiállítás-szervező cégénél, ITE Group töltött be vezető pozíciót az Egyesült Királyságban. Diplomáját a Swansea University (Wales) üzleti tanulmányok szakán szerezte.
A Brit Nagykövetség, a brit kormány Export- és Befektetés-ösztönzési Irodája (UK Trade & Investment – UKTI) és a Magyarországi Brit Kereskedelmi Kamara (BCCH) összefogásával megvalósuló új központ fő feladata, hogy a hazánk iránt érdeklődő brit cégek – elsősorban kis- és középvállalkozások – számára nyújtson segítséget és információkat Magyarország és a régió üzleti lehetőségeiről. Ennek érdekében piackutatásokkal, személyes találkozók szervezésével, rendezvényszervezéssel, átmeneti IT infrastruktúra biztosításával támogatja azokat a cégeket, amelyek Magyarországon szeretnének új üzleti partnereket találni üzletük fejlesztéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Most akár 20%-kal olcsóbban szerezhetők be a magyar lecsó alapanyagai a PENNY-ben
A nyári szezon kihagyhatatlan kedvence a friss, házias lecsó, amelyhez…
Tovább olvasom >Dinnyére sör? Avagy mivel hűsítik magukat a magyarok a kánikulában?
Többen választják a légkondicionálót az otthoni hőség enyhítésére, mint a…
Tovább olvasom >Alkoholmentes újdonság a balatoni borvilágban
A Laposa Birtok új mérföldkőhöz érkezett: bemutatta első alkoholmentesített borát,…
Tovább olvasom >