Új vezetés (új fejezet) az ÖRT életében
Új elnöke van az ÖRT-nek dr. Molnár Kálmán, az Unilever Jogi- és Vállalati Kapcsolati Igazgatója személyében. Megyer Örs 21 év után visszavonult az elnökségtől és tiszteletbeli elnökként, valamint a panaszbizottság elnökeként segíti tovább az ÖRT munkáját. Májustól Gerendi Zsolt az új főtitkár, Fazekas Ildikó pedig igazgatóként a stratégiai feladatokra koncentrál.
Minden közgyűlés fontos egy szervezet életében, hiszen tevékenységének vizsgálata és elemzése mellett az új terveket, valamint a költségvetést is áttekintik, hogy mindenkor a közgyűlés jóváhagyása alapján működjön a szervezet. Az idei évi közgyűlés azonban más miatt volt különleges az ÖRT életében: Megyer Örs elnök 21 év után úgy döntött, hogy visszalép az elnökségtől. Megyer Örs számára a „Reklám Önszabályozásért Nagydíj” elismerést adta át az ÖRT nevében dr. Takács Ildikó az ÖRT alapító tagja.
„Büszke vagyok arra, hogy ilyen sokszor bizalmat szavazott a reklámszakma jelentős részét tömörítő ÖRT tagság. A 21 évet a folyamatos bővülés és fejlődés jelentette, ugyanakkor a reklámipart érintő kihívások sohasem hagyták elkényelmesedni az ÖRT-öt. Új szolgáltatások bevezetésével, a reklám önszabályozás teljeskörű rendszerének valamennyi elemét felhasználva – előzetes véleményezés, monitoring és a szakma intenzív edukációja – dolgoztunk a reklámokba és a reklámipar önszabályozásába vetett hit kialakítása és megtartása érdekében. Megtiszteltetés számomra, hogy tiszteletbeli elnökként továbbra is számítanak rám és természetesen örömmel vállaltam a panaszbizottság elnöki feladatait is. Így nem is vissza, hanem tulajdonképpen oldalra lépek, 21 év után itt az ideje, hogy új elnök legyen. Jó kezekbe adom át a stafétabotot. Dr. Molnár Kálmán az Unilever Magyar-Adria régiójának Jogi- és Vállalati Kapcsolatok Igazgatója személyében kiváló új elnöke lesz az ÖRT-nek – fogalmazott dr. Megyer Örs az ÖRT leköszönő elnöke.
Megyer Örs kiegyensúlyozott, bölcs döntései és széleskörű szakmai elfogadottsága kiváló példaként állnak ellőttem. Biztos vagyok abban, hogy a két alelnökkel Mező Lászlóval és Galavics Andrással és a választmányba most választott tagokkal, – akik a reklámipar nagy egyéniségei – valamint az ÖRT kiváló munkatásaival remek csapatot alkotva dolgozunk majd az ÖRT további fejlődéséért. Az ÖRT konkrét, reklámetikai eljárásaiban a továbbiakban is biztosított a döntéshozatal függetlensége, hiszen a panaszbizottság elnöki feladatait továbbra is Megyer Örs látja el – nyilatkozta dr. Molnár Kálmán az ÖRT új elnöke.
Örs személye valóban ikonikus, nagy szerencsénk van, hogy szakmai tudásának, kiegyensúlyozott és kiegyensúlyozó egyéniségének értékeit az ÖRT élvezhette. Ugyanakkor ikonikus az is, hogy Molnár Kálmán személyében egy olyan vállalat képviselője tölti be mostantól az elnöki tisztet, amely a világon mindenütt az önszabályozás élharcosa, az önszabályozási ügyek fő támogatója. Ráadásul az Unilever volt az ÖRT alapításakor a hirdetői oldal fő szervezője. Szóval az állandóság és változás kiváló ötvözete jön létre – hangsúlyozta Fazekas Ildikó főtitkár.
Az ÖRT Választmányának és Felügyelő Bizottságának tagjai a reklámipar kiváló és neves szakemberei.
Médiaoldal:
Csikesz Erika (TV2)
Dudás Gergő (RTL Klub)
Farkas Csaba (Mediaworks)
Fecske Zoltán (Publimont)
Galavics András (MTVA) – alelnök
Mészáros Kinga (Centrál Médiacsoport)
Miklósi Zoltán (HVG)
Ügynökségi oldal:
Bacsa Gábor (Dentsu-Aegis)
Bölcs Ádám (Well)
Csurgó Balázs (Havas Worldwide)
Csurgó Brigitta (Mito)
Gosztonyi Csaba (Carbon Group)
Mező László (MediaCom) – alelnök
Szarvas László (Café)
Hirdetői oldal:
Baráth Péter (Vodafone)
Fekete Zoltán (Márkaszövetség)
dr. Takács Ildikó (Trigránit)
Major Ferenc (Béres)
Mikházi Ildikó (L’Oreal)
Molnár Kálmán (Unilever) – elnök
Pálfalvi Márta (Heineken)
Az FB Elnöke Várkonyi Beáta (Danone), Blaskó Nikolett (ACG) és Szelei Szilárd (JcDecaux)
Kapcsolódó cikkeink
Klasszikus holland márkák eladására készül az Unilever
Az Unilever olyan klasszikus holland márkák eladását fontolgatja, mint az…
Tovább olvasom >Kommunikációs iparági AI-kézikönyv készül
A hazai szakmai szervezetek – köztük a MAKSZ, az MMSZ…
Tovább olvasom >A Unilever növekedését legerősebb márkái támogatják
Erőteljes növekedést könyvelhetett el az Unilever 2024 a harmadik negyedévében,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >