Új vezérigazgató a HEINEKEN Hungáriánál
A holland születésű José Matthijsse vezeti március 15-től a Heineken cég magyarországi leányvállalatát. Az új vezető folytatni kívánja azokat a kezdeményezéseket, amelyek segítik a hazai beszállítókat, és elkötelezett a helyi közösségek segítése iránt.
Matthijsse asszony Haitiről érkezett Magyarországra, ahol négy évig dolgozott a holland vállalat helyi érdekeltségének első számú vezetőjeként. Egyik legjelentősebb feladata előző állomáshelyén a helyi beszállítókkal – elsősorban farmerekkel – kialakítandó szoros együttműködés, a termelési láncba integrálásuk volt. Ebben kiemelkedő sikereket ért el, csakúgy, mint a vállalat stratégiájának fejlesztésében, amelynek eredményeképpen a márkaportfólió kiváló termékeket kínál a fogyasztóknak és remek üzleti lehetőséget a partnereknek. A márkák üzleti sikerei nagymértékben hozzájárultak a beszállítók növekedéséhez is.
José Matthijsse 2000-ben csatlakozott a Heinekenhez Hollandiában, és számos területen dolgozott három kontinensen, a gyártás, kereskedelem és cégvezetés területén. Haiti előtt a Kongói Demokratikus Köztársaságban, kereskedelmi igazgatóként tevékenykedett.
„Nagyon örülök, hogy a pályafutásomat Magyarországon folytathatom, mivel két sörgyárunkkal jelentős szereplői vagyunk a magyar gazdaságnak” – mondta el az új vezérigazgató. „A magyar gazdaság és helyi beszállítók érdekében indított kezdeményezéseket, például azt, hogy legnépszerűbb márkánkat, a Sopronit kizárólag magyar árpából készítjük, különösen örömmel hallottam, mivel hiszek abban, hogy ebből mindenki profitál.”
A vezérigazgató beszélt arról is, hogy a helyi közösségek támogatásának milyen fontos szerepe van egy cég életében. Ő maga nagyon hisz a helyi beszállítók és közösségek fejlesztésében. Személyes tapasztalatát abból az együttműködésből meríti, amellyel 2013-ban sikerült a Clinton Globális Kezdeményezés alapítvánnyal elérnie, hogy a haiti gazdák a termésátlagaikat növeljék, és ezáltal még több embernek kínáljanak stabil megélhetést.
„Meggyőződésem, hogy a családommal együtt remekül fogjuk érezni magunkat Magyarországon, hiszen amit eddig láttam az országból, az arra utal, hogy mind Budapesten, mind Sopronban és Martfűn nagyszerű lehetőségek vannak a kikapcsolódásra gyerekekkel” – említette meg Matthijsse asszony, aki férjével és két kisfiával költözik hazánkba.
A vezető Joris Huijsmans vezérigazgatót váltja a HEINEKEN Hungária élén, aki 2014 óta vezette a vállalatot.
Kapcsolódó cikkeink
Prémium ízek, mentes lendület
A sörpiac prémiumizációja tovább erősödik, a fogyasztók egyre inkább a…
Tovább olvasom >A Heineken megérkezett az MVM Dome-ba
Az elkövetkező három évben a legendás Heineken sör teszi még…
Tovább olvasom >Radler Reboost Meggy Izotóniás ital, BIO Pécsi Prémium Lager
A Radler Reboost egy izotóniás, meggyes ital. Alkoholmentes világos sör…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >