Új vezérigazgató a HEINEKEN Hungáriánál
A holland születésű José Matthijsse vezeti március 15-től a Heineken cég magyarországi leányvállalatát. Az új vezető folytatni kívánja azokat a kezdeményezéseket, amelyek segítik a hazai beszállítókat, és elkötelezett a helyi közösségek segítése iránt.
Matthijsse asszony Haitiről érkezett Magyarországra, ahol négy évig dolgozott a holland vállalat helyi érdekeltségének első számú vezetőjeként. Egyik legjelentősebb feladata előző állomáshelyén a helyi beszállítókkal – elsősorban farmerekkel – kialakítandó szoros együttműködés, a termelési láncba integrálásuk volt. Ebben kiemelkedő sikereket ért el, csakúgy, mint a vállalat stratégiájának fejlesztésében, amelynek eredményeképpen a márkaportfólió kiváló termékeket kínál a fogyasztóknak és remek üzleti lehetőséget a partnereknek. A márkák üzleti sikerei nagymértékben hozzájárultak a beszállítók növekedéséhez is.
José Matthijsse 2000-ben csatlakozott a Heinekenhez Hollandiában, és számos területen dolgozott három kontinensen, a gyártás, kereskedelem és cégvezetés területén. Haiti előtt a Kongói Demokratikus Köztársaságban, kereskedelmi igazgatóként tevékenykedett.
„Nagyon örülök, hogy a pályafutásomat Magyarországon folytathatom, mivel két sörgyárunkkal jelentős szereplői vagyunk a magyar gazdaságnak” – mondta el az új vezérigazgató. „A magyar gazdaság és helyi beszállítók érdekében indított kezdeményezéseket, például azt, hogy legnépszerűbb márkánkat, a Sopronit kizárólag magyar árpából készítjük, különösen örömmel hallottam, mivel hiszek abban, hogy ebből mindenki profitál.”
A vezérigazgató beszélt arról is, hogy a helyi közösségek támogatásának milyen fontos szerepe van egy cég életében. Ő maga nagyon hisz a helyi beszállítók és közösségek fejlesztésében. Személyes tapasztalatát abból az együttműködésből meríti, amellyel 2013-ban sikerült a Clinton Globális Kezdeményezés alapítvánnyal elérnie, hogy a haiti gazdák a termésátlagaikat növeljék, és ezáltal még több embernek kínáljanak stabil megélhetést.
„Meggyőződésem, hogy a családommal együtt remekül fogjuk érezni magunkat Magyarországon, hiszen amit eddig láttam az országból, az arra utal, hogy mind Budapesten, mind Sopronban és Martfűn nagyszerű lehetőségek vannak a kikapcsolódásra gyerekekkel” – említette meg Matthijsse asszony, aki férjével és két kisfiával költözik hazánkba.
A vezető Joris Huijsmans vezérigazgatót váltja a HEINEKEN Hungária élén, aki 2014 óta vezette a vállalatot.
Kapcsolódó cikkeink
SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >2,75 milliárd dolláros beruházást jelentett be a Heineken Mexikóban
A Heineken mintegy 2,75 milliárd dollár értékű beruházást hajt végre…
Tovább olvasom >Átalakuló ízlés, növekvő kihívások – ilyen sörös évre készülhetünk 2025-ben
Bár 2024-ben 2,8%-kal bővült a hazai sörpiac, 2025 első hónapjai…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >