Új vezérigazgató a HEINEKEN Hungáriánál
A holland születésű José Matthijsse vezeti március 15-től a Heineken cég magyarországi leányvállalatát. Az új vezető folytatni kívánja azokat a kezdeményezéseket, amelyek segítik a hazai beszállítókat, és elkötelezett a helyi közösségek segítése iránt.
Matthijsse asszony Haitiről érkezett Magyarországra, ahol négy évig dolgozott a holland vállalat helyi érdekeltségének első számú vezetőjeként. Egyik legjelentősebb feladata előző állomáshelyén a helyi beszállítókkal – elsősorban farmerekkel – kialakítandó szoros együttműködés, a termelési láncba integrálásuk volt. Ebben kiemelkedő sikereket ért el, csakúgy, mint a vállalat stratégiájának fejlesztésében, amelynek eredményeképpen a márkaportfólió kiváló termékeket kínál a fogyasztóknak és remek üzleti lehetőséget a partnereknek. A márkák üzleti sikerei nagymértékben hozzájárultak a beszállítók növekedéséhez is.
José Matthijsse 2000-ben csatlakozott a Heinekenhez Hollandiában, és számos területen dolgozott három kontinensen, a gyártás, kereskedelem és cégvezetés területén. Haiti előtt a Kongói Demokratikus Köztársaságban, kereskedelmi igazgatóként tevékenykedett.
„Nagyon örülök, hogy a pályafutásomat Magyarországon folytathatom, mivel két sörgyárunkkal jelentős szereplői vagyunk a magyar gazdaságnak” – mondta el az új vezérigazgató. „A magyar gazdaság és helyi beszállítók érdekében indított kezdeményezéseket, például azt, hogy legnépszerűbb márkánkat, a Sopronit kizárólag magyar árpából készítjük, különösen örömmel hallottam, mivel hiszek abban, hogy ebből mindenki profitál.”
A vezérigazgató beszélt arról is, hogy a helyi közösségek támogatásának milyen fontos szerepe van egy cég életében. Ő maga nagyon hisz a helyi beszállítók és közösségek fejlesztésében. Személyes tapasztalatát abból az együttműködésből meríti, amellyel 2013-ban sikerült a Clinton Globális Kezdeményezés alapítvánnyal elérnie, hogy a haiti gazdák a termésátlagaikat növeljék, és ezáltal még több embernek kínáljanak stabil megélhetést.
„Meggyőződésem, hogy a családommal együtt remekül fogjuk érezni magunkat Magyarországon, hiszen amit eddig láttam az országból, az arra utal, hogy mind Budapesten, mind Sopronban és Martfűn nagyszerű lehetőségek vannak a kikapcsolódásra gyerekekkel” – említette meg Matthijsse asszony, aki férjével és két kisfiával költözik hazánkba.
A vezető Joris Huijsmans vezérigazgatót váltja a HEINEKEN Hungária élén, aki 2014 óta vezette a vállalatot.
Kapcsolódó cikkeink
Új kommunikációs platformmal indítja a sörszezont a Dreher
Új vizuális arculatot, csomagolást és kommunikációs platformot kapott a Dreher…
Tovább olvasom >Sörszövetség: tavaly újra nőtt a magyarországi sörfogyasztás
A Covid-járvány időszakát idéző, 2023. évi 10 százalékos forgalomcsökkenés után…
Tovább olvasom >Rekordmennyiségű sört exportált tavaly Csehország
Rekordmennyiségű, 6,13 millió hektoliter sört exportáltak tavaly a csehországi sörgyárak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >