Új vezérigazgató a Dreher Sörgyáraknál
Július 1-től Robert Cooper tölti be a Dreher Sörgyárak vezérigazgatói pozícióját. Cooper 2014 januárjában csatlakozott a Dreher anyavállalatához a SABMillerhez, mint a lengyel leányvállalat üzleti transzformációs igazgatója, július 1-től pedig a Dreher Sörgyárak irányítását vette át.
Korábban a szakember vezérigazgatóként irányított számos nemzetközi vállalatot az FMCG üzletágban Európában és Latin Amerikában. 15 évet töltött a Diageo és Campari vállalatoknál. A Diageonál különböző szenior stratégiai és értékesítési funkciók betöltése után a venezuelai, kolumbiai, perui és bolíviai leányvállalatok vezérigazgatója lett, majd a Camparinál a J. Wray & Nephew brand igazgatója lett Jamaikában.
Cooper karrierjét a széniparban kezdte mérnökként, majd a Boston Consulting Group-nál dolgozott stratégiai tanácsadóként, a Cambridge-i egyetemen végzett termelési mérnök szakon, majd ezt MBA diplomával egészítette ki a Stanford üzleti egyetemen.
„A feleségemmel együtt nagyon örülünk, hogy Budapestre költözhettünk. A magyar kultúra sokszínűsége lenyűgöző, a magyar sörpiac pedig nagyon izgalmas. Igazi megtiszteltetés, hogy az ország vezető sörgyárának élére neveztek ki. Legfontosabb feladatomnak a Dreher Sörgyárak vezető pozíciójának további erősítését és a sörpiac formálásán keresztül a magyar sörkultúra további építését tartom” – mondta a frissen kinevezett vezérigazgató.
Kapcsolódó cikkeink
Prémium ízek, mentes lendület
A sörpiac prémiumizációja tovább erősödik, a fogyasztók egyre inkább a…
Tovább olvasom >Funkcionális alkoholmentes sört mutatott be a Dreher
Speciális összetétellel rendelkező, szénhidrát-elektrolit oldatokkal készülő alkoholmentes sört vezet be…
Tovább olvasom >Brandépítés a fesztiválokon
A fesztiválok mára a márkák számára nem csupán szponzorációs felületek,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >