Új vevő- és marketingvezető a METRO Cash & Carry International csapatánál
Diego Bevilacqua kinevezésével új vevő- és marketingvezetővel bővül a vállalat nemzetközi csapata, és ezzel a német METRO Cash & Carry tovább erősíti vevőorientációját. A korábban az Unilever felső vezetésében aktív szakember egyben a METRO Cash & Carry International (MCCI) igazgatóságának is tagja lett. Mr. Bevilacqua a METRO Cash & Carrynél a marketing- és márkakommunikáció, saját márkák és termékek megjelenítése területekért felelős.
Diego Bevilacqua korábban az Unilever-csoport alelnöki tisztségét töltötte be, az afrikai, közel-keleti és törökországi üzleti működést felügyelve, ezzel párhuzamosan a Pepsi Lipton International Kft. igazgatósági tagja is volt. Korábban számos vezető tisztséget töltött be az Unilever Foodsolutions, illetve a Bestfoods-Ázsia vállalatoknál.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >