Új vevő- és marketingvezető a METRO Cash & Carry International csapatánál
Diego Bevilacqua kinevezésével új vevő- és marketingvezetővel bővül a vállalat nemzetközi csapata, és ezzel a német METRO Cash & Carry tovább erősíti vevőorientációját. A korábban az Unilever felső vezetésében aktív szakember egyben a METRO Cash & Carry International (MCCI) igazgatóságának is tagja lett. Mr. Bevilacqua a METRO Cash & Carrynél a marketing- és márkakommunikáció, saját márkák és termékek megjelenítése területekért felelős.
Diego Bevilacqua korábban az Unilever-csoport alelnöki tisztségét töltötte be, az afrikai, közel-keleti és törökországi üzleti működést felügyelve, ezzel párhuzamosan a Pepsi Lipton International Kft. igazgatósági tagja is volt. Korábban számos vezető tisztséget töltött be az Unilever Foodsolutions, illetve a Bestfoods-Ázsia vállalatoknál.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Kifli.hu-t működtető cseh társaság 190 millió euróból terjeszkedik
A Rohlik Group 190 millió eurót gyűjtött össze befektetőktől, amelyet…
Tovább olvasom >Innovatív megoldások a kiváló minőségű sertéshús előállítása érdekében
A Bonafarm Csoporthoz tartozó Bóly Zrt., a Magyar Agrár- és…
Tovább olvasom >Egyre több a mentes élelmiszer a SPAR kínálatában
A folyamatosan változó vásárlói igények alapján a vállalat idén is…
Tovább olvasom >