Új vevő- és marketingvezető a METRO Cash & Carry International csapatánál
Diego Bevilacqua kinevezésével új vevő- és marketingvezetővel bővül a vállalat nemzetközi csapata, és ezzel a német METRO Cash & Carry tovább erősíti vevőorientációját. A korábban az Unilever felső vezetésében aktív szakember egyben a METRO Cash & Carry International (MCCI) igazgatóságának is tagja lett. Mr. Bevilacqua a METRO Cash & Carrynél a marketing- és márkakommunikáció, saját márkák és termékek megjelenítése területekért felelős.
Diego Bevilacqua korábban az Unilever-csoport alelnöki tisztségét töltötte be, az afrikai, közel-keleti és törökországi üzleti működést felügyelve, ezzel párhuzamosan a Pepsi Lipton International Kft. igazgatósági tagja is volt. Korábban számos vezető tisztséget töltött be az Unilever Foodsolutions, illetve a Bestfoods-Ázsia vállalatoknál.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >