Új vevő- és marketingvezető a METRO Cash & Carry International csapatánál
Diego Bevilacqua kinevezésével új vevő- és marketingvezetővel bővül a vállalat nemzetközi csapata, és ezzel a német METRO Cash & Carry tovább erősíti vevőorientációját. A korábban az Unilever felső vezetésében aktív szakember egyben a METRO Cash & Carry International (MCCI) igazgatóságának is tagja lett. Mr. Bevilacqua a METRO Cash & Carrynél a marketing- és márkakommunikáció, saját márkák és termékek megjelenítése területekért felelős.
Diego Bevilacqua korábban az Unilever-csoport alelnöki tisztségét töltötte be, az afrikai, közel-keleti és törökországi üzleti működést felügyelve, ezzel párhuzamosan a Pepsi Lipton International Kft. igazgatósági tagja is volt. Korábban számos vezető tisztséget töltött be az Unilever Foodsolutions, illetve a Bestfoods-Ázsia vállalatoknál.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
SPAR: közelebb a Z generációhoz – instant shopping, menő termékek és közösségi élmények
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Felpörgött a libaszezon: rekordmennyiség fogy a Márton-napi finomságokból!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Péntektől vasárnapig tart a NOE és a CBA adománygyűjtő akciója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

