Új védjegyesek díjkiosztója a Foodapesten
A szokásostól eltérő időpontban, de a hagyományoknak megfelelően február 23-án a FOODAPEST szakkiállítás keretei között ezúttal is sor került az elismerések átadására.
A 2009. évben 20 cég 95 termékét értékelte a bíráló bizottság a Kiváló Magyar Élelmiszer védjegy viselésére alkalmasnak. Az új védjegyes termék között számos tésztafélét, szeszes italt, hústerméket találunk, de megtalálhatók közük a konzervipar termékei, továbbá olaj sajt, méz és üdítő is. A legutóbbi – 2008 novemberében rendezett – díjátadó gála óta mintegy 100 termékkel bővült a garantáltan kiemelkedő minőségű élelmiszerek palettája. A védjegy népszerűsítésére irányuló több éves marketing tevékenységnek köszönhetően jelenleg közel 90 gyártó mintegy 452 terméke viseli a Kiváló Magyar Élelmiszer védjegyet. Az új jelentkezések és a korábbi szerződések megújítása is folyamatosan zajlik.
A Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium (FVM) 1998-ban hozta létre a Kiváló Magyar Élelmiszer védjegyet, a programot a kezdetektől fogva az Agrármarketing Centrum (AMC) koordinálja. Az elmúlt évben a média bevonásával, illetve kereskedelmi akciók szervezésével hívta fel a lakosság figyelemét a kiváló magyar élelmiszerekre. A múlt év végéig több nagy üzletlánc kiemelt üzleteiben a KMÉ védjegyes termékeknél polcbelógókat, valamint az üzletek bejáratainál népszerűsítő plakátokat helyeztek ki. Az üzletláncok akciós újságaiban is megjelentek a védjegyet viselő termékek. Az akció kiegészítéseként a KMÉ védjegyes gyártóknál egy 40 részes filmsorozatot forgattak, mely Sztárnyomozó címmel került adásba az egyik kereskedelmi csatornán.
A védjegyes termékek piacának bővítése érdekében lakosság és a kereskedelem képviselői mellett az AMC a vendéglátóipar felé is nyitna: az első KMÉ-HORECA üzletember találkozót az ősszel rendezték, ahol a Kiváló Magyar Élelmiszert gyártó cégek a HORECA (szálloda, panzió, étterem stb.) szektorban tevékenykedő beszerzőkkel, üzletemberekkel találkozhattak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >