Új, vásárlói viselkedés elemzésen alapuló média eszköz a Tesco beszállítóinak – elérhető a 2018-as évtől

Szerző: Trademagazin Dátum: 2017. 12. 14. 23:01

CONNECT MEDIA FROM DUNNHUMBY: AZ ELSŐ, VÁSÁRLÓI VISELKEDÉS ELEMZÉSEN ALAPULÓ, TELJESKÖRŰEN MÉRHETŐ KISKERESKEDELMI MÉDIUM A PIACON

A POPAI szerint a fogyasztók 76 százaléka a polc előtt állva dönt. A modern, több csatornát használó fogyasztók elérése érdekében, a márkáknak szükségük van az in-store aktivitások sikeres kivitelezésére: releváns üzenetek közvetítésére és a vevők vásárlási élményének javítására. Erre kínál megoldást a dunnhumby, a világ vezető vásárlói adatokat elemző vállalata, a vásárlói viselkedés elemzésen alapuló média kampányok bevezetésével.

A dunnhumby több mint 8 éve dolgozik együtt a Tescóval Közép-Európában, ami alatt kiemelkedő analitikai eszközöket hozott létre, több mint 6 millió közép-európai (magyar, lengyel, cseh és szlovák) Tesco klubkártyatulajdonos vásárlói viselkedésének elemzése alapján.

A Connect Media from dunnhumby-n keresztül felkínált szolgáltatás új lehetőséget nyújt a Tesco beszállítóinak a vásárlási élmény javítására, így növelve a forgalmat és a márka lojalitást. Az első mérhető kiskereskedelmi média kampány 2018 január 1-től lesz elérhető.

A dunnhumby stratégiai folyamata, az általa kezelt adatokból származó szerteágazó tudás, valamint a képessége, hogy több csatornában is szolgáltasson médiamegjelenést, több mint 25 éve jelent versenyelőnyt az olyan ügyfelek számára, mint a Tesco, a Coca-Cola, és a Procter & Gamble. Stephen Russell, a dunnhumby közép-európai vezérigazgatója, így nyilatkozott: “A vásárlói viselkedés elemzése alapján a márkák céljait olyan média csomagokkal kötjük össze, amelyek a lehető legjobb eredményt hozzák.

Ezt követően pontosan lemérjük az aktivitások hatását, olyan megbízható módszerekkel, amiket a világ számos pontján levő márka és kiskereskedő partnereinkkel fejlesztettünk ki. Ez értékes információkat ad a kampány teljesítményéről, így segítve a vezetőket, hogy megérzések helyett adatokon alapuló döntéseket hozzanak.”

Kapcsolódó cikkeink