Új, vásárlói viselkedés elemzésen alapuló média eszköz a Tesco beszállítóinak – elérhető a 2018-as évtől
CONNECT MEDIA FROM DUNNHUMBY: AZ ELSŐ, VÁSÁRLÓI VISELKEDÉS ELEMZÉSEN ALAPULÓ, TELJESKÖRŰEN MÉRHETŐ KISKERESKEDELMI MÉDIUM A PIACON
A POPAI szerint a fogyasztók 76 százaléka a polc előtt állva dönt. A modern, több csatornát használó fogyasztók elérése érdekében, a márkáknak szükségük van az in-store aktivitások sikeres kivitelezésére: releváns üzenetek közvetítésére és a vevők vásárlási élményének javítására. Erre kínál megoldást a dunnhumby, a világ vezető vásárlói adatokat elemző vállalata, a vásárlói viselkedés elemzésen alapuló média kampányok bevezetésével.
A dunnhumby több mint 8 éve dolgozik együtt a Tescóval Közép-Európában, ami alatt kiemelkedő analitikai eszközöket hozott létre, több mint 6 millió közép-európai (magyar, lengyel, cseh és szlovák) Tesco klubkártyatulajdonos vásárlói viselkedésének elemzése alapján.
A Connect Media from dunnhumby-n keresztül felkínált szolgáltatás új lehetőséget nyújt a Tesco beszállítóinak a vásárlási élmény javítására, így növelve a forgalmat és a márka lojalitást. Az első mérhető kiskereskedelmi média kampány 2018 január 1-től lesz elérhető.
A dunnhumby stratégiai folyamata, az általa kezelt adatokból származó szerteágazó tudás, valamint a képessége, hogy több csatornában is szolgáltasson médiamegjelenést, több mint 25 éve jelent versenyelőnyt az olyan ügyfelek számára, mint a Tesco, a Coca-Cola, és a Procter & Gamble. Stephen Russell, a dunnhumby közép-európai vezérigazgatója, így nyilatkozott: “A vásárlói viselkedés elemzése alapján a márkák céljait olyan média csomagokkal kötjük össze, amelyek a lehető legjobb eredményt hozzák.
Ezt követően pontosan lemérjük az aktivitások hatását, olyan megbízható módszerekkel, amiket a világ számos pontján levő márka és kiskereskedő partnereinkkel fejlesztettünk ki. Ez értékes információkat ad a kampány teljesítményéről, így segítve a vezetőket, hogy megérzések helyett adatokon alapuló döntéseket hozzanak.”
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A kártyás fizetés ma már alapelvárás a kereskedőktől
„A kártyaelfogadás ma már olyan, mint egy közműszolgáltatás: alapelvárás. Aki…
Tovább olvasom >Rekordösszegű adomány a P&G paralimpikonokat támogató kampányában
Több mint húszmillió forint gyűlt össze A Mindennapok Bajnokai elnevezésű…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >