Új, vásárlói viselkedés elemzésen alapuló média eszköz a Tesco beszállítóinak – elérhető a 2018-as évtől
CONNECT MEDIA FROM DUNNHUMBY: AZ ELSŐ, VÁSÁRLÓI VISELKEDÉS ELEMZÉSEN ALAPULÓ, TELJESKÖRŰEN MÉRHETŐ KISKERESKEDELMI MÉDIUM A PIACON
A POPAI szerint a fogyasztók 76 százaléka a polc előtt állva dönt. A modern, több csatornát használó fogyasztók elérése érdekében, a márkáknak szükségük van az in-store aktivitások sikeres kivitelezésére: releváns üzenetek közvetítésére és a vevők vásárlási élményének javítására. Erre kínál megoldást a dunnhumby, a világ vezető vásárlói adatokat elemző vállalata, a vásárlói viselkedés elemzésen alapuló média kampányok bevezetésével.
A dunnhumby több mint 8 éve dolgozik együtt a Tescóval Közép-Európában, ami alatt kiemelkedő analitikai eszközöket hozott létre, több mint 6 millió közép-európai (magyar, lengyel, cseh és szlovák) Tesco klubkártyatulajdonos vásárlói viselkedésének elemzése alapján.
A Connect Media from dunnhumby-n keresztül felkínált szolgáltatás új lehetőséget nyújt a Tesco beszállítóinak a vásárlási élmény javítására, így növelve a forgalmat és a márka lojalitást. Az első mérhető kiskereskedelmi média kampány 2018 január 1-től lesz elérhető.
A dunnhumby stratégiai folyamata, az általa kezelt adatokból származó szerteágazó tudás, valamint a képessége, hogy több csatornában is szolgáltasson médiamegjelenést, több mint 25 éve jelent versenyelőnyt az olyan ügyfelek számára, mint a Tesco, a Coca-Cola, és a Procter & Gamble. Stephen Russell, a dunnhumby közép-európai vezérigazgatója, így nyilatkozott: “A vásárlói viselkedés elemzése alapján a márkák céljait olyan média csomagokkal kötjük össze, amelyek a lehető legjobb eredményt hozzák.
Ezt követően pontosan lemérjük az aktivitások hatását, olyan megbízható módszerekkel, amiket a világ számos pontján levő márka és kiskereskedő partnereinkkel fejlesztettünk ki. Ez értékes információkat ad a kampány teljesítményéről, így segítve a vezetőket, hogy megérzések helyett adatokon alapuló döntéseket hozzanak.”
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >XII. Laurel Retail Konferencia – működés közben látható a jövő
Május 28-án a budapesti Larus Rendezvényközpontban ismét találkoznak a kiskereskedelem…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >