Új vásárlói hűségprogramot indít az Auchan Retail Portugáliában
Clube Auchan néven indította el az Auchan Retail Portugáliában új hűségprogramját, melynek célja tovább erősíteni a kapcsolatot a márka és a vásárlók között.
A cég szerint az új program személyre szabottabb kommunikációval és különleges akciókkal arra fókuszál, hogy segítségével a vásárlóknak minél több pénz maradhasson a vásárlók pénztárcájában. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy minél hűségesebbnek mutatkozik a vásárló, annál több ajánlatot kaphat az Auchantól.
A programnak három szintje van (rajongó, szuper rajongó és hiper rajongó), melyek mindegyike különböző előnyökkel jár. A szintugráshoz vásárláson keresztül lehet pontokat gyűjteni.
A Clube Auchan programhoz való csatlakozás érdekében a portugál vásárlóknak regisztrálniuk kell a kapcsolódó honlapon vagy mobil applikáción, vagy rendelkezniük kell Oney Auchan kártyával.
A hűségprogramba belépő vásárló minden hétfőn 10% kedvezményt kap az Auchan sajátmárkás termékeire; 5 eurós kupont kap minden egészségügyi és wellness termékre költött 100 euró után; naponta egyszer ingyenesen övé egy csésze kávé; születésnapi kedvezményben részesül, és a magasabb szinteken akár ingyenes házhozszállításhoz is juthat.
Az új program a lánc valamennyi kereskedelmi formátumában elérhető, még az online üzletben is.
Kapcsolódó cikkeink
A megunt mobiltelefon értékes – 1500 kiselektronikai eszközt hoztak vissza az Auchanba újrahasznosításra
Harmadik alkalommal csatlakozott az Auchan áruházlánc a „Passzold vissza, Tesó!”…
Tovább olvasom >Saját online bevásárló platformot indított a Pingo Doce
A portugál Pingo Doce szupermarketlánc elindította saját online élelmiszer-kereskedelmi platformját…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >