Új vásárlói hűségprogramot indít az Auchan Retail Portugáliában
Clube Auchan néven indította el az Auchan Retail Portugáliában új hűségprogramját, melynek célja tovább erősíteni a kapcsolatot a márka és a vásárlók között.
A cég szerint az új program személyre szabottabb kommunikációval és különleges akciókkal arra fókuszál, hogy segítségével a vásárlóknak minél több pénz maradhasson a vásárlók pénztárcájában. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy minél hűségesebbnek mutatkozik a vásárló, annál több ajánlatot kaphat az Auchantól.
A programnak három szintje van (rajongó, szuper rajongó és hiper rajongó), melyek mindegyike különböző előnyökkel jár. A szintugráshoz vásárláson keresztül lehet pontokat gyűjteni.
A Clube Auchan programhoz való csatlakozás érdekében a portugál vásárlóknak regisztrálniuk kell a kapcsolódó honlapon vagy mobil applikáción, vagy rendelkezniük kell Oney Auchan kártyával.
A hűségprogramba belépő vásárló minden hétfőn 10% kedvezményt kap az Auchan sajátmárkás termékeire; 5 eurós kupont kap minden egészségügyi és wellness termékre költött 100 euró után; naponta egyszer ingyenesen övé egy csésze kávé; születésnapi kedvezményben részesül, és a magasabb szinteken akár ingyenes házhozszállításhoz is juthat.
Az új program a lánc valamennyi kereskedelmi formátumában elérhető, még az online üzletben is.
Kapcsolódó cikkeink
Elkezdődött a magyar dinnye árusítása az Auchanban
Bár az idei nyár az átlagosnál hűvösebben indult, és a…
Tovább olvasom >Megfizethető árakkal várja a fesztiválozókat az Auchan Placc a héten zajló EFOTT-on
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >További cikkeink
A fogyasztói tudatosságnak a pénztárca szab határokat
Egészséges, fenntartható és megfizethető alapanyagokat, élelmiszereket szeretnének a fogyasztók vásárolni,…
Tovább olvasom >Drága falatok – egyre mélyebben kell a pénztárcába nyúlni a húsért
Hiába őrzi népszerűségét a sertéshús a magyar fogyasztók körében, az…
Tovább olvasom >Globális minimumadó: Az amerikai vállalatcsoportok végleg kikerülhetnek a szabályozás alól
Az elmúlt időszakban a globális minimumadó kapcsán izgalmas fejlemények játszódtak…
Tovább olvasom >