Új vásárlói hűségprogramot indít az Auchan Retail Portugáliában
Clube Auchan néven indította el az Auchan Retail Portugáliában új hűségprogramját, melynek célja tovább erősíteni a kapcsolatot a márka és a vásárlók között.
A cég szerint az új program személyre szabottabb kommunikációval és különleges akciókkal arra fókuszál, hogy segítségével a vásárlóknak minél több pénz maradhasson a vásárlók pénztárcájában. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy minél hűségesebbnek mutatkozik a vásárló, annál több ajánlatot kaphat az Auchantól.
A programnak három szintje van (rajongó, szuper rajongó és hiper rajongó), melyek mindegyike különböző előnyökkel jár. A szintugráshoz vásárláson keresztül lehet pontokat gyűjteni.
A Clube Auchan programhoz való csatlakozás érdekében a portugál vásárlóknak regisztrálniuk kell a kapcsolódó honlapon vagy mobil applikáción, vagy rendelkezniük kell Oney Auchan kártyával.
A hűségprogramba belépő vásárló minden hétfőn 10% kedvezményt kap az Auchan sajátmárkás termékeire; 5 eurós kupont kap minden egészségügyi és wellness termékre költött 100 euró után; naponta egyszer ingyenesen övé egy csésze kávé; születésnapi kedvezményben részesül, és a magasabb szinteken akár ingyenes házhozszállításhoz is juthat.
Az új program a lánc valamennyi kereskedelmi formátumában elérhető, még az online üzletben is.
Kapcsolódó cikkeink
Sonkák az árérzékenység hálójában
Nagyjából a tavalyi számokat és trendeket várják a sonkagyártók az…
Tovább olvasom >KMÉ-védjegy igazolja az Auchan tésztájának kiváló minőségét
Az Auchan és az Izsáki Házitészta Kft. több mint 20…
Tovább olvasom >Kilós turkálóval újít az Auchan – változó stratégiák a fenntarthatóság és a vásárlók igényei mentén
Az Auchan 2025-ben új irányt vett használt ruházati koncepciójában: az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >