Új vásárlói hűségprogramot indít az Auchan Retail Portugáliában
Clube Auchan néven indította el az Auchan Retail Portugáliában új hűségprogramját, melynek célja tovább erősíteni a kapcsolatot a márka és a vásárlók között.
A cég szerint az új program személyre szabottabb kommunikációval és különleges akciókkal arra fókuszál, hogy segítségével a vásárlóknak minél több pénz maradhasson a vásárlók pénztárcájában. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy minél hűségesebbnek mutatkozik a vásárló, annál több ajánlatot kaphat az Auchantól.
A programnak három szintje van (rajongó, szuper rajongó és hiper rajongó), melyek mindegyike különböző előnyökkel jár. A szintugráshoz vásárláson keresztül lehet pontokat gyűjteni.
A Clube Auchan programhoz való csatlakozás érdekében a portugál vásárlóknak regisztrálniuk kell a kapcsolódó honlapon vagy mobil applikáción, vagy rendelkezniük kell Oney Auchan kártyával.
A hűségprogramba belépő vásárló minden hétfőn 10% kedvezményt kap az Auchan sajátmárkás termékeire; 5 eurós kupont kap minden egészségügyi és wellness termékre költött 100 euró után; naponta egyszer ingyenesen övé egy csésze kávé; születésnapi kedvezményben részesül, és a magasabb szinteken akár ingyenes házhozszállításhoz is juthat.
Az új program a lánc valamennyi kereskedelmi formátumában elérhető, még az online üzletben is.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Megújult a debreceni Auchan áruház
A jövőben megújult formában várja a vásárlókat a debreceniek egyik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >