Új vásárlói hűségprogramot indít az Auchan Retail Portugáliában
Clube Auchan néven indította el az Auchan Retail Portugáliában új hűségprogramját, melynek célja tovább erősíteni a kapcsolatot a márka és a vásárlók között.
A cég szerint az új program személyre szabottabb kommunikációval és különleges akciókkal arra fókuszál, hogy segítségével a vásárlóknak minél több pénz maradhasson a vásárlók pénztárcájában. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy minél hűségesebbnek mutatkozik a vásárló, annál több ajánlatot kaphat az Auchantól.
A programnak három szintje van (rajongó, szuper rajongó és hiper rajongó), melyek mindegyike különböző előnyökkel jár. A szintugráshoz vásárláson keresztül lehet pontokat gyűjteni.
A Clube Auchan programhoz való csatlakozás érdekében a portugál vásárlóknak regisztrálniuk kell a kapcsolódó honlapon vagy mobil applikáción, vagy rendelkezniük kell Oney Auchan kártyával.
A hűségprogramba belépő vásárló minden hétfőn 10% kedvezményt kap az Auchan sajátmárkás termékeire; 5 eurós kupont kap minden egészségügyi és wellness termékre költött 100 euró után; naponta egyszer ingyenesen övé egy csésze kávé; születésnapi kedvezményben részesül, és a magasabb szinteken akár ingyenes házhozszállításhoz is juthat.
Az új program a lánc valamennyi kereskedelmi formátumában elérhető, még az online üzletben is.
Kapcsolódó cikkeink
Növeli a befektetéseit a Mercadona Portugáliában
A spanyol Mercadona szupermarketlánc 180 millió eurót tervez portugál leányvállalatába…
Tovább olvasom >Akadálymentesített és autizmusbarát üzletkoncepciót tesztel a portugál Continente
A portugál Continente szupermarketlánc olyan üzletkoncepciót tesztel, amelynek célja javítani…
Tovább olvasom >Felgyorsult a kiskereskedelem konszolidációja Közép- és Délkelet-Európában: a diszkontok és a helyi szereplők növelhetik előnyüket a többi versenytárssal szemben
Európa feltörekvő piacai az elmúlt két évben egyre nagyobb jelentőségre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >