Új variánssal bővül a Dove termékcsalád
A tavaly áprilisban bevezetésre került Dove MEN+CARE termékcsalád új, igazán férfias illattal bővül és a termékek csomagolásaira felkerült design csíknak köszönhetően még látványosabb a variánsok különbözősége.
A Dove számára a 2011-es év a megújulás éve lesz. A fejlesztés a férfi termékvonalat is érinti: rögtön az év elején egy új variánssal bővült a portfólió. Az új Aqua Impact termékcsalád élénkítően fűszeres, friss illatával teszi igazán ellenállhatatlanná használóját. A Dove MEN+CARE Aqua Impact tusfürdő a többi tusfürdőhöz hasonlóan MICROMOISTURETM technológián alapuló formulát tartalmaz, amely klinikailag bizonyítottan hatékony a bőrszárazság ellen. Az izzadásgátló dezodor és stift hatékonyan száll szembe az izzadással, miközben segít védeni a bőrt az irritációtól.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >