Új variánssal bővül a Dove termékcsalád
A tavaly áprilisban bevezetésre került Dove MEN+CARE termékcsalád új, igazán férfias illattal bővül és a termékek csomagolásaira felkerült design csíknak köszönhetően még látványosabb a variánsok különbözősége.
A Dove számára a 2011-es év a megújulás éve lesz. A fejlesztés a férfi termékvonalat is érinti: rögtön az év elején egy új variánssal bővült a portfólió. Az új Aqua Impact termékcsalád élénkítően fűszeres, friss illatával teszi igazán ellenállhatatlanná használóját. A Dove MEN+CARE Aqua Impact tusfürdő a többi tusfürdőhöz hasonlóan MICROMOISTURETM technológián alapuló formulát tartalmaz, amely klinikailag bizonyítottan hatékony a bőrszárazság ellen. Az izzadásgátló dezodor és stift hatékonyan száll szembe az izzadással, miközben segít védeni a bőrt az irritációtól.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A FAO élelmiszerár-indexe enyhén emelkedett júliusban
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Visszaváltási rendszer: Nagyot lépett előre az italcsomagolások újrahasznosítási aránya
Magyarországon a visszaváltási rendszer (DRS) tavalyi bevezetése óta a gyártók,…
Tovább olvasom >A Lidl nagyobb sebességre kapcsol: a Red Bull Showrun hivatalos Partnere lett
A Lidl Magyarország és a Red Bull újabb izgalmas együttműködéssel…
Tovább olvasom >