Új variánssal bővül a Dove termékcsalád
A tavaly áprilisban bevezetésre került Dove MEN+CARE termékcsalád új, igazán férfias illattal bővül és a termékek csomagolásaira felkerült design csíknak köszönhetően még látványosabb a variánsok különbözősége.
A Dove számára a 2011-es év a megújulás éve lesz. A fejlesztés a férfi termékvonalat is érinti: rögtön az év elején egy új variánssal bővült a portfólió. Az új Aqua Impact termékcsalád élénkítően fűszeres, friss illatával teszi igazán ellenállhatatlanná használóját. A Dove MEN+CARE Aqua Impact tusfürdő a többi tusfürdőhöz hasonlóan MICROMOISTURETM technológián alapuló formulát tartalmaz, amely klinikailag bizonyítottan hatékony a bőrszárazság ellen. Az izzadásgátló dezodor és stift hatékonyan száll szembe az izzadással, miközben segít védeni a bőrt az irritációtól.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >