Új variánssal bővül a Dove termékcsalád
A tavaly áprilisban bevezetésre került Dove MEN+CARE termékcsalád új, igazán férfias illattal bővül és a termékek csomagolásaira felkerült design csíknak köszönhetően még látványosabb a variánsok különbözősége.
A Dove számára a 2011-es év a megújulás éve lesz. A fejlesztés a férfi termékvonalat is érinti: rögtön az év elején egy új variánssal bővült a portfólió. Az új Aqua Impact termékcsalád élénkítően fűszeres, friss illatával teszi igazán ellenállhatatlanná használóját. A Dove MEN+CARE Aqua Impact tusfürdő a többi tusfürdőhöz hasonlóan MICROMOISTURETM technológián alapuló formulát tartalmaz, amely klinikailag bizonyítottan hatékony a bőrszárazság ellen. Az izzadásgátló dezodor és stift hatékonyan száll szembe az izzadással, miközben segít védeni a bőrt az irritációtól.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >