Új V-Love márkát indít a Migros
Elindította új saját márkáját, a V-Love-ot a Mogros. A cég ezzel kibővítette a növényi alapú és vegetáriánus ételeinek választékát.

Még több növényi „hús”-t ehetünk
Az első V-Love termékek zöldség alapú burgerek, kolbászok és grillkolbászok. Mindhárom terméket a Migros fejlesztette ki. A termékek 100 százalékban növényi alapúak és a V-címkével minősítettek.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
TikTok-trend ihlette a Kroger új saját márkás termékcsaládját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Bővíti termelését Európa legnagyobb saját márkás chips gyártója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
13 nemzet és régió konyhájának ízei az Auchannál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Együttműködési megállapodást írt alá az agrártárca és a Metro Kereskedelmi Kft.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kávé, kreativitás, közösség – Caffè Vergnano Barista Bajnokság 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >