Új V-Love márkát indít a Migros
Elindította új saját márkáját, a V-Love-ot a Mogros. A cég ezzel kibővítette a növényi alapú és vegetáriánus ételeinek választékát.

Még több növényi „hús”-t ehetünk
Az első V-Love termékek zöldség alapú burgerek, kolbászok és grillkolbászok. Mindhárom terméket a Migros fejlesztette ki. A termékek 100 százalékban növényi alapúak és a V-címkével minősítettek.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
TikTok-trend ihlette a Kroger új saját márkás termékcsaládját
A Kroger amerikai élelmiszerlánc a legújabb „cherry-core” TikTok trendből merített…
Tovább olvasom >Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi
Április 14-től alumíniumpalackos saját márkás borral bővül az Aldi kínálata…
Tovább olvasom >Bővíti termelését Európa legnagyobb saját márkás chips gyártója
A belga Roger & Roger 60 millió eurós beruházással fejleszti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elismerték az újrahasználható alsónemű fejlesztését
Napjainkban, az idősebb korosztály növekvő arányával, illetve az egészségtudatosság erősödésével,…
Tovább olvasom >Megjött a kánikula – az Aldi akciós ventilátorokkal és mobil léghűtőkkel hűsíti a nyarat
Hétvégére már 37 fokos hőséget jósolnak a meteorológusok – a…
Tovább olvasom >A Pepsi gyártása hazatér Magyarországra
A Szentkirályi Magyarország Kft. beruházása nyomán hazatér a Pepsi gyártása,…
Tovább olvasom >